Sevenord Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei! Jeg har googlet litt men sitter fortsatt igjen med noen spørsmål. Hva er enkleste måten å få skjermbildet fra pc over til tv uten bruk av kabler? Etterhvert har jeg forstått at en DLNA støttet reciever bare gir meg ett eget grensesnitt som speiler filmer/musikk jeg har lagret. Således ønsker jeg helst en trådløs løsning som blir lik det jeg får med hdmi, slik at jeg kan kose meg med wimp, youtube, internett etc. Er det jeg egentlig trenger en hjemmekinopc med trådløst tastatur? Eventuelt at laptopen står på tv-benken med hdmi? Ønsker tips Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612275#reviews Men skal du streame f.eks HD Video anbefales det å ha en NAS i tillegg(koblet med kabel til nettverket), har dårlig erfaring med HD over WIFI selv. Edit: Denne har plass til harddisk og har NAS støtte. Endret 8. oktober 2011 av HFidelity Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja gjør disse jobben? Jeg har fra før en WD TV Live HD som lar meg hente musikk og video som er lagret på pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå