FKnoph Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 I fotografi dreier det seg om lyset, og det er det en grunn til. Guide: Slik bruker du det naturlige lyset 3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk for en meget god artikkel! Din tidligere guide til fotografering i London kom godt med i sommer, og dagens artikkel er jeg sikker på at jeg får mye bruk for. Kortfattet, lettlest, men samtidig rik på viktig informasjon Lenke til kommentar
FKnoph Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk for det, Fredrik! Det var veldig hyggelig å høre! Jeg har planer om flere artikler så jeg håper du vil like dem også. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Mer av slike artikler takk. Akam trenger ikke bare være utstyrsrelatert. Bruk er jo stort sett det man driver med. Forfriskende lesning. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Veldig ålreit guide ja. Lettlest og kortfattet, til og med jeg forstod det. Kommer til å ha denne i bakhodet fremvoer. Lenke til kommentar
onkelRoar Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Må bare henge meg på resten her. Enkelt å grei guide. Spesielt for en amatør som meg Lenke til kommentar
desverre Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er helt enig med alle de andre her, flott artikkel som jeg lærte mye av :-) håper det kommer mange slike framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg