thehtomasbk Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hallo, eg går i 10. klasse nå og har tenkt å søke på BPG eller BHG i Bergen. Er ikkje helt sikker hva snittet på BPG er, men har hørt snittet på BHG er rundt 5. (Jeg skal gå studiespesialiserende) Om det er så høyt må eg virkelig ta meg sammen, siden snittet eg fikk da eg gikk ut av 9. klasse var 3,5. Eg har også tenkt på Akademiet, men er ikkje helt sikker. Om noen vet snittet på disse skolene, så si ifra:) Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ok, sent svar men jeg fikk vite etter å ha sendt mail til skolene at BPG studie var 4,14 i fjor og Aka 4,71 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hvorfor ikke en av skolene utenfor byn? Snittet er lavere (kanskje med unntak av NG), og man skal jo få samme opplæring. Slik jeg har oppfattet det er det mye mer lekser og prøver på BHG Og byskolene, enn de utenfor Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Du kan jo bare gjøre det til en vane å bare tenke å komme deg ut av skolen med et bra snitt, så kan du heller velge deg en skole derfra. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Du kan jo bare gjøre det til en vane å bare tenke å komme deg ut av skolen med et bra snitt, så kan du heller velge deg en skole derfra. Tror de fleste som har evnen til å tenke gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå