Jørn Skau Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei. Tenkte jeg skulle ta opp igjen digit-aktiviteten etter et langt opphold. Får overført bildene greit, men ikke profilinfo, stemmer det? (fant ikke ut at det stod opplyst under 'info' eller 'hjelp') Når jeg registrerte meg på den nye siden oppga jeg noen data, men disse dukket ikke opp på profilen etterpå (mulig bug?). Ellers synes jeg nye digit ser veldig bra ut! Nyheter fra andre fotosider gjør at digit blir enda nyttigere som portal! Lykke til - digit! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei. Tenkte jeg skulle ta opp igjen digit-aktiviteten etter et langt opphold. Får overført bildene greit, men ikke profilinfo, stemmer det? (fant ikke ut at det stod opplyst under 'info' eller 'hjelp') Når jeg registrerte meg på den nye siden oppga jeg noen data, men disse dukket ikke opp på profilen etterpå (mulig bug?). Ellers synes jeg nye digit ser veldig bra ut! Nyheter fra andre fotosider gjør at digit blir enda nyttigere som portal! Lykke til - digit! Blir nok ikke overført noen profilinfo fra gamle digit, så du må legge inn på nytt her..... Nye digit er bra, men trenger kanskje en litt "freshere" forside..... , tror nok det kommer seg sånn litt etterhvert! Til forskjell fra gamle digit så er de raske til å implementere endringer og prøve ut ting og tang her inne... Har tro på nye digit jeg iallefall! Lenke til kommentar
Terje Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Får overført bildene greit, men ikke profilinfo, stemmer det? Det stemmer. Når jeg registrerte meg på den nye siden oppga jeg noen data, men disse dukket ikke opp på profilen etterpå (mulig bug?). Kan du si noe om hvilke data som ikke reflekterte seg i profilen? Jeg antar at du snakker om digit-profilen (http://www.digit.no/bildekritikk/bruker/anders-aandahl/261462) og ikke diskusjon-no profilen? (https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=261462). (Man har to stykker mot samme brukerkonto :-)) Lenke til kommentar
Jørn Skau Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Ang. del 2 av spm: Ved registrering av ny Digit-profil kom det bl.a. spørsmål om fødselsdato og kjønn, men denne informasjonen havnet tydeligvis ikke inn i profilen. Ingen stor sak, tenkte bare jeg skulle si ifra. Legger inn data på nytt nå. mvh jas :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg