BetaCam Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Når jeg klikker på en lenke som skal åpnes i et annet vindu, så skjer det ingenting. Om lenken ikke er basert på at det skal skje i et nytt vindu, så går det bra. Det virker som om det kan ha skjedd noe med oppsettet av Explorer...men hva? Jeg bruker versjon 6.0, med alle oppgraderinger. Jeg ville sette stor pris på hjelp. På forhånd takk! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Større sjanse for å få hjelp om du bruker emnefeltet fornuftig... Da klikker folk som har hatt samme problem kanskje på DIN tråd, slik at de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har du en dårlig pop-up killer (e.l.) ? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hei og velkommen hardware.no. Ved å bruke denne tittelen så tiltrekker du deg desverre ikke annet en fluer og mygg. Vil du ha hjelp bruk en mer beskrivende topic - ved flere dårlige topics håper jeg du får en litt mindre hyggelig melding tilbake - så vi en dag blir kvitt dårlige topics på hw.no forumet. Les retningslinjene og bruk mer enn fingrene til å tenke. Lykke til SineTwo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå