pmba Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Heisann, folkens! Som tittelen (og sikkert brukernavnet også) tilsier driver jeg nettstedet Spillkritikk.no. Siden er i overkant av tre måneder gammel nå. Ønsker tilbakemeldinger på design, men først og fremst funksjonalitet. Noe du savner av informasjon, funksjoner, noe som ikke fungerer og så videre. Designet har jeg allerede fått mange meninger om og de skal utarbeides (evnt. et helt nytt design i fremtiden), så vil gjerne heller høre hva dere synes nettstedet mangler. Bring it! Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Er det sånn at det bare går an å søke på spillenes titler? I så fall synes jeg du burde utvide til å inkludere flere felt i søket ditt, slik at man kan søke på utvikler, utgiver, tekst i beskrivelsen osv. - men kun med ett fritekstfeltsøkefelt som nå. Lenke til kommentar
agm Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Slenger meg på forrige. Du har format, lanseringsdato, utvikler og utgiver som metainformasjon på hver spillanmeldelse i tillegg til tittel og beskrivelse - da bør det være mulig å gjøre dette søkbart i en eller annen form (f.eks. Avansert søk). Og layouten er ryddig og grei nok, men jeg synes den er kjedelig. Blass grønn og guloransje med elementer av grått stråler ikke spillglede og action. I tillegg er gradientene som brukes (i bl.a. footer, header, RSS-boksen og 'populært') gammeldagse og lyser 2005 (unnskyld uttrykket). Hvor mange månedlige besøkere har du egentlig? For det ser ut som du har fått til en god mengde lesere og facebook fans, og du gjør rett ved å oppdatere facebook ofte. Hva med å også ha disse oppdateringene på forsiden? Pr. nå er det kun rullerende bilder og overskrifter på forsiden, ingen teaseranmeldelse. Men lykke til! Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 jeg kan heller ikke se hvordan jeg kan browse gjennom spill fra en bestemt sjanger. Føler dere har tilpasset siden for folk som vet akkurat hvilket spill de er ute etter. Tenk på hvordan ulike folk vil bruke siden. Hvordan vil du bruke den hvis du vil finne et bra action spill f.eks.? Lenke til kommentar
pmba Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Slenger meg på forrige. Du har format, lanseringsdato, utvikler og utgiver som metainformasjon på hver spillanmeldelse i tillegg til tittel og beskrivelse - da bør det være mulig å gjøre dette søkbart i en eller annen form (f.eks. Avansert søk). Det stemmer dessverre. Siden kjører Wordpress, og jeg bruker en plugin som gjør dette mulig. Problemet er at den henter inn data fra samtlige meta-felt (inkl. teksten fra anmeldelsene) og gir dermed svært dårlig rekkefølge på resultatene. Et søk etter Mario gir da 10-15 helt urelevante treff som gjerne kommer først. Naturligvis mulig å fikse, må bare finne ut hvordan Og layouten er ryddig og grei nok, men jeg synes den er kjedelig. Blass grønn og guloransje med elementer av grått stråler ikke spillglede og action. I tillegg er gradientene som brukes (i bl.a. footer, header, RSS-boksen og 'populært') gammeldagse og lyser 2005 (unnskyld uttrykket). Feedback taken. Jobber allerede med et helt nytt design som sannsynligvis blir å tre ikraft etter spillhøsten er over. jeg kan heller ikke se hvordan jeg kan browse gjennom spill fra en bestemt sjanger. Føler dere har tilpasset siden for folk som vet akkurat hvilket spill de er ute etter. Tenk på hvordan ulike folk vil bruke siden. Hvordan vil du bruke den hvis du vil finne et bra action spill f.eks.? Innså nettopp at dette ikke er tydelig fra forsiden/menyen. Du kan søke igjennom etter sjanger. Hvis du ser under bildet på coverene, er sjanger til spillet oppgitt. Denne er klikkbar og da får du oversikt over samtlige action-/eventyr-/bilspill etc. Dog skal jeg føre dette inn i menyen og legge inn lenker fra forsiden. Takk for tips Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vet ikke om noen har samme synspunkt som meg ang. dette, men jeg synes siden egentlig ser ut som en 'parkeringsside' hvor domenet er parkert og brukes til reklamefortjeneste. Sleng på noen bilder så blir det bedre. Lenke til kommentar
pmba Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg vet ikke om noen har samme synspunkt som meg ang. dette, men jeg synes siden egentlig ser ut som en 'parkeringsside' hvor domenet er parkert og brukes til reklamefortjeneste. Sleng på noen bilder så blir det bedre. Det var jo ikke bra i det hele tatt! Men som nevnt så utarbeides det et nytt design som vil være klart om et par måneder. Noen funksjoner, informasjon om spillene etc. som savnes? Lenke til kommentar
pmba Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 jeg kan heller ikke se hvordan jeg kan browse gjennom spill fra en bestemt sjanger. Føler dere har tilpasset siden for folk som vet akkurat hvilket spill de er ute etter. Tenk på hvordan ulike folk vil bruke siden. Hvordan vil du bruke den hvis du vil finne et bra action spill f.eks.? Da er menyen oppdatert etter ditt forslag slik at man enkelt kan browse etter sjanger. Sjekk ut "utforsk spill" og fortell hva du synes Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Da er menyen oppdatert etter ditt forslag slik at man enkelt kan browse etter sjanger. Sjekk ut "utforsk spill" og fortell hva du synes Flott, men i det nye designet dere jobber med ville jeg forsøkt å gjøre denne biten tydeligere (en dropdown fra en meny oppe til høyre er ikke alltid så lett å finne). Ville også lagt på link på kategori-titlene under "Spill etter sjanger" på forsiden. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Syns også man burde kunne klikke på sjangerfeltet og få opp f.eks. top 250-listen der. Mener det hadde vært bedre om spillene på "spill etter sjanger"-feltene var kronologiske (nyeste øverst), og ikke tilfeldig. Ser ellers svært bra ut :-) Lenke til kommentar
pmba Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Syns også man burde kunne klikke på sjangerfeltet og få opp f.eks. top 250-listen der. Mener det hadde vært bedre om spillene på "spill etter sjanger"-feltene var kronologiske (nyeste øverst), og ikke tilfeldig. Ser ellers svært bra ut :-) Du mener at sjanger-knappene på forsiden bør være klikkbare? Det skal jeg få lagt til asap. Da vil du bli tatt til samme side som ved å klikke "utforsk spill" øverst til høyre. Flott, men i det nye designet dere jobber med ville jeg forsøkt å gjøre denne biten tydeligere (en dropdown fra en meny oppe til høyre er ikke alltid så lett å finne). Ville også lagt på link på kategori-titlene under "Spill etter sjanger" på forsiden. Det skal jeg ha i bakhodet. Sistenevnte skal fikses snarest Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 I første omgang, synes jeg den siden der lignet mest på en av de sidene du kommer til hvis du har skrevet et domenenavn feil. Altså, en side som er laget kun for å få tjent noen skarve adsense-kroner på feilklikk. Kanskje du burde begynnt å tenke på en logo, f.eks. Lenke til kommentar
pmba Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hm, første gang jeg har fått den tilbakemeldingen (også to ganger da), så da må det vel bety noe. I neste design kommer billedbruken til å være mye kraftigere på forsiden. Kort info om spillet på forsiden, i tillegg til bilde og poengsum. Litt mer som ethvert annet "nyhetsnettsted". Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du burde sjekke hvordan nettsiden din ser ut i en webkit-nettleser som f. eks Chromium, da det er mye av designet som er ødelagt. - Biten 'Om nettstedet | Beste spill' osv. helt klemt inntil hverandre - Tabellen med nyheter så sklir ting over hverandre - Teksten i "boksene" ved siden av titlene er sentrert noen steder, andre ganger ikke (det ser rart ut) - Den oransje linjen som er over footer burde ikke strekke seg over hele siden etter min mening. - Siden er til tider treig - Det er lite luft i 'Anbefalt'-boksen - Streken under 'Populært' går litt inn i teksten - 'Andre nyheter'-boksen når man er inne på en tittel har streker under de forskjellige titlene, men litt ned i listen blir alt bare kaos Lenke til kommentar
phenalor Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Om jeg skal pirke: syntes sok knappen er for stor (unodvendig?) sokeforslagene gjemmes pa onblur, men vises ikke igjen pa onfocus just my 0.02$ Lenke til kommentar
pmba Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Nå er helt ny forside lansert! Håper folk mister "parkert nettsted"-assosiasjonene nå? Du burde sjekke hvordan nettsiden din ser ut i en webkit-nettleser som f. eks Chromium, da det er mye av designet som er ødelagt. - Biten 'Om nettstedet | Beste spill' osv. helt klemt inntil hverandre - Tabellen med nyheter så sklir ting over hverandre - Teksten i "boksene" ved siden av titlene er sentrert noen steder, andre ganger ikke (det ser rart ut) - Den oransje linjen som er over footer burde ikke strekke seg over hele siden etter min mening. - Siden er til tider treig - Det er lite luft i 'Anbefalt'-boksen - Streken under 'Populært' går litt inn i teksten - 'Andre nyheter'-boksen når man er inne på en tittel har streker under de forskjellige titlene, men litt ned i listen blir alt bare kaos Hmm, dette må jeg undersøke nærmere. Ser ikke samme problemene som deg i min Chrome. Om jeg skal pirke: syntes sok knappen er for stor (unodvendig?) sokeforslagene gjemmes pa onblur, men vises ikke igjen pa onfocus just my 0.02$ Søk-knappen er laget stor fordi folk skal se & bruke den, rett og slett. Men vurderer det til neste design Lenke til kommentar
PhillipDyhrHobbs Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hello, Here is the video feedback I made you: http://www.youtube.com/watch?v=iBWaNG7NjWE Lenke til kommentar
pmba Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Hello, Here is the video feedback I made you: Thank you Phillip for good feedback. I will indeed keep the things you mentioned in mind Lenke til kommentar
PhillipDyhrHobbs Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hi Bjørn Thank you for the positive response I really appreciate it, I hope you have a wonderful day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå