Gå til innhold

er bf3 beta dx11?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaen kjører på DX10, mens fullversjonen skal kjøre på DX11 (dx10 om du ikke har 11)

vil dette kutte kraftig ned på fps?

Jo BF3 med DX11 vil kutte ned endel på FPSen.

så mye at mitt gtx580 ikke vil klare det?

Lenke til kommentar

Betaen kjører på DX10, mens fullversjonen skal kjøre på DX11 (dx10 om du ikke har 11)

BF3 Betaen kjører på DX11. Bruker 3DRipper for å sjekke og alt kjøres i DX11 mode.

Ultra er dog ikke enabled, det er bare High Setting. Så blir nok mer DX11 features i Ultra tenker jeg ved lansering.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tror nok et 580/6970 skal greie fullversjonen ganske greit på max. Regner også med at de har greid å få en del bedre oppdateringsfrekvens når spillet er utgitt.

Det har blitt sakt at du må ha GTX580 SLi for og kjøre det MAX.

Er ingen antydning nå til at det er ikke stemmer, tvert imot.

Betaen er jo ikke ekte ultra en gang. Nei du må nok gjøre som dem sier om du ønsker det maxed out med smooth FPS (60+)

Lenke til kommentar

Du må ha ett til for og kjøre ULTRA ja, men det må du i betaen og for at alt skal være smooth. Jeg kjører og GTX580, men jeg har ett til liggende^^

jeg kjører betaen, alt på fult, med null antydning til lagg. 50-60 ute og 60-70 inne, med et gtx580. og en kompis av meg klarer det samme med en gtx560ti

jaja, håper dice bruker resten av tiden de har til å optimalisere motoren, hadde vert latterlig vist de hadde laget et spill der du trenger TO gtx580er allerede

Endret av emiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må ha ett til for og kjøre ULTRA ja, men det må du i betaen og for at alt skal være smooth. Jeg kjører og GTX580, men jeg har ett til liggende^^

Hvorfor i all verden har du ikke puttet det inn allerede? :hmm:

Tenker at han venter til vinteren slår til for alvor :)

Lenke til kommentar

Blir bare litt for dumt...

Drar til butikken for å handle meg en ny TV, men venter med å bruke den til fotballsesongen starter igjen :ph34r:

Je ne comprendre pas!

Lenke til kommentar

Blir bare litt for dumt...

Drar til butikken for å handle meg en ny TV, men venter med å bruke den til fotballsesongen starter igjen :ph34r:

Je ne comprendre pas!

hehehe ja det hadde blitt varmt om jeg hadde fått det til!

Saken er at jeg tenkte ikke på at mitt Hovedkort sitt PCI layout gjør at man ikke kan kjøre SLI med 3 slots GPUer vis man bare har 7 slots i kabinettet...

emiven: Hvorfor er det latterlig vis dem lager et spill som krever GTX580 Sli? Det er jo bare positivt. Forskjellen fra beta - retail regner jeg med vil være stor både grafikk og ytelses messig. Husk at betaen ikke har Ultra så du kan sikkert droppe av 10fps når retailen kommer ut.

Forøvrig vil jeg bare si at vis noen tenker på å kjøpe GTX580 Sli, kjøp heller AMD 6970Crossfire for endel mindre sum. Evt 6990 + 6970 trifire som da koster like mye som GTX580 Sli men er litt bedre :p

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...