A E S T H E T I C Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei, jeg har bestemt meg for å vinne som faen i flakslodd. Så i morgen, skal jeg dra på butikken å kjøpe meg en remse med flakslodd. Satser på 10 000 kroner Bare tro jeg er gal, jeg er gal. Vinner jeg, skal jeg kjøpe meg Pc deler verd pengene jeg vant. Ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Jeg er rimelig sikker selv på at akkurat DU vinner. Hvis av en eller annen grunn IKKE vinner, så si ifra fort, så er det min tur EDIT: Lykke til ! Endret 7. oktober 2011 av Reap 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Vedder 10 000kr på at du ikke vinner. 9 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Da er jeg garantert en seier! :DD Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Haha, vær så snill å gjennomfør det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Snarvei til gjeldsfellen! Sjekk ut linken i signaturen min. Hilsen Torleif 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 forventer bilder! lykke til Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Lykke til ja Mange lodd ble det da? trenger vel minst 4 for å vinne? Endret 8. oktober 2011 av m4rv Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Leste om en statistiker nylig som hadde kommet frem til en måte å forutsi gevinstforekomsten på slike skrapelodd. Han mente han kunne tjent penger på det hvis han dro land og strand rundt og skrapte lodd fulltid, men ikke mye mer enn han allerede hadde i lønn. Han valgte å bli i jobben. 1 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Nope, fant tidligere ut at de hadde inført en aldersgrense på 18 år på å kjøpe de.. Ble ikke noe gevinst likevel. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kjøpte flakslodd for 400 kr en gang, ble en storgevinst på 25 kr. Lykke til, 10000 kr klarer du ! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vant åtte ganger på rad en gang. Netto på 400 kroner. Det var da yatzy skrapelodd ble innført. Stor vinnersjanse på nye typer lodd, for å få folk hekta. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Morra mi vant 3 meter med flakslodd engang, hun vant litt over 400kr! Så ikke ha for store forhåpninger! Jeg vant uansett ei jentes hjerte i dag så jeg er fornøyd 4 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Morra mi vant 3 meter med flakslodd engang, hun vant litt over 400kr! Så ikke ha for store forhåpninger! Jeg vant uansett ei jentes hjerte i dag så jeg er fornøyd Beste premien enn kan vinne.. 3 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Morra mi vant 3 meter med flakslodd engang, hun vant litt over 400kr! Så ikke ha for store forhåpninger! Har fått flakslodd til hele familien av en bestefar som vi ikke har noe særlig kontakt med i kanskje 15 år nå. Snakker kanskje en pakke med griseflaks hver jul f. eks (selv om griseflaks suger). Største premien vi noen gang har vunnet er 1000, og pleier å ende opp på ca. 300-400 kr/pakke (koster 1k). Flakslodd funker ikke særlig bra er konklusjonen, har skrapet flere hundre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå