snitch Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Et veldig dumt sporsmal, Noen knapper har blitt byttet om og det er ikke dne vanlige numlk feilen, men n[r jeg trykker pluss sa kommer minus om og nar jeg trykker A, siste bokstav i alfabetet, sa far jeg dette tegnet opp [ Hjelp takk Endret 7. oktober 2011 av snitch Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Hvilket operativsystem? Uansett, feil land/område innstillinger eller hva de kaller det på norsk. For eks. i engelsk / US windows Vista: Kontroll panel - "Regional and language options". Evt finner du innstillinger for tastatur der også, sikkert veldig likt i de andre windowsene. Har du ikke bruk for engelsk oppsett på tastaturet fjerner du det bare, så forsvinner vel "language bar" tingen i oppgavelinjen også, dersom du bare har en innstilling (som norsk) for det, dersom jeg husker rett. Edit: Så ikke at det var løst allerede... Endret 7. oktober 2011 av Z_for_Zero Lenke til kommentar
snitch Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvilket operativsystem? Uansett, feil land/område innstillinger eller hva de kaller det på norsk. For eks. i engelsk / US windows Vista: Kontroll panel - "Regional and language options". Evt finner du innstillinger for tastatur der også, sikkert veldig likt i de andre windowsene. Har du ikke bruk for engelsk oppsett på tastaturet fjerner du det bare, så forsvinner vel "language bar" tingen i oppgavelinjen også, dersom du bare har en innstilling (som norsk) for det, dersom jeg husker rett. Edit: Så ikke at det var løst allerede... Var akkurat det som var problemet, men fant det ut selv tilsutt, men takk for svaret;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå