Harald Gjerholm Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Mer tåke... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg drister meg til å legge inn enda et tåkebilde. Tatt ved Mo Gård like før tåken letter. Solen bryter litt gjennom her. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jørn Skau Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fin komposisjon, dybde, lys og farger. Liker det! Kanskje noen elementer som forstyrrer litt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Flott tåkebilde - der lyset er i ferd med å overta, likte dette godt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ingen fare med flere tåkebilder, når resultatet er så flott. Dette kunne blitt helt magisk, hvis ikke det lille grantreet til høyre hadde vært med. Men en kan jo ikke til å hogge ned småskogen for å få et bra bilde 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bra tåkeutlegging igjen fra deg! Likte at du fikk med deg de greinene over til hø. Muligens tålt et kutt fra hø inn til stammen på det lille treet nærmest! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Enig med wasco:) Et nydelig bilde:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg