CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Topp: Rappere 1. Necro (Beste sang: Get On Your Knees) 2. Nas (Beste sang: The World Is Yours) ... Liker ikke fler? Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Topp 10 norske band 1. Kaizers Orchestra 2. BigBang 3. Raga Rockers 4. Turbonegro 5. Animal Alpha 6. Gåte 7. 120 Days 8. Skambankt 9. Stonegard 10. Johndoe 1. Motorpsycho 2. Youth Pictures Of Florence Henderson 3. El Cuero 4. Riccochets 5. Cato Salsa Experience 6. Kåre and the Cavemen / Euroboys 7. Cloroform 8. Ungdomskulen 9. Datarock 10. Hiawata! Ellers enig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Topp: Rappere 1. Necro (Beste sang: Get On Your Knees) 2. Nas (Beste sang: The World Is Yours) ... Liker ikke fler? 15 mainstream-rappere Cypheron bør sjekke ut: 1. Jay-Z(Blueprint LP) 2. Talib Kweli(The Beautiful Struggle) 3. Ludacris(Theatre Of The Mind) 4. Biggie Smalls(Ready To Die) 5. 2Pac(Sier vi Best Of, har du et greit utgangspunkt) 6. Dr. Dre(The Chronic) 7. Outkast(Aquemini) 8. Eminem(pre-2003)(Marshall Mathers LP) 9. OnklP(Sjåre Brymæ/ta et søk på Limewire) 10. Busta Rhymes(The Big Bang) 11. Kanye West(College Dropout) 12. T.I(Paper Trail) 13. Lupe Fiasco(Food & Liquor) 14. Common(Be) 15. Fat Joe(Elephant In The Room) Edit: La til album å sjekke ut i parantes. På de fleste er det beste-albumet jeg har ført opp, men et par hvor jeg bare listet opp det nyeste. Endret 4. desember 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mainstreamrap er kjedelig, Bob. Har hørt de folka du lister opp der.. Men har du hørt mine? Nas og Necro? (Deathrap. Synger bare om griseri, drittøft. Hear hear!) og Nas er jo mainstream.. du har han ikke på lista di Men det er kanskje fordi jeg har hørt om han? (Siden det var artister jeg skulle sjekke ut). Uansett: The World Is Yours - Nas Topp: Rappere 1. Necro (Beste sang: Get On Your Knees) 2. Nas (Beste sang: The World Is Yours) ... Liker ikke fler? 15 mainstream-rappere Cypheron bør sjekke ut: 9. OnklP(Sjåre Brymæ/ta et søk på Limewire) What in bloody hell is thiis crap! *british accent* Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Selvfølgelig har jeg hørt om Necro og Nas, men hvor er gleden i å liste opp folk du liker? Og grunnen til jeg lista opp mainstream-rappere er at det er et greit sted å starte, + at mye av det er fantastisk(Jay-Z, best rapper alive). And don't sleep on OnklP, lett den mest talentfulle rapperen her til lands. Ordspill, metaforer og morsomheter som er i toppsjiktet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Greit sted å starte" ? Necro er jo ikke noobish, er jo viderekomment som fy ^^ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sa ikke at det var noobish, men er du interessert i å høre mer rap, ville jeg fortsatt med det "alle" hører på. Selv er jeg ingen storfan av Necro. Hvis du vil litt mer vekk fra mainstreamen foreslår jeg: 1. Immortal Technique 2. Jedi Mind Tricks 3. Saigon 4. Papoose 5. Joell Ortiz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Skal sjekke det ut Spørr meg heller om screamo, tss Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fas - Ite, maledicti, in Ignem Aeternum ble vel sluppet i 07? Hvor er den? :o Den er ikke med, er ikke noen stor fan av Deathspell Omega. Inquisitors of Satan er strålende da! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er nå så, fortjener imo en plass på listen. Skal forøvrig sjekke ut de du listet opp. Inquisitors, det jeg har hørt, er forøvrig fantastisk. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Topp 5 mest spilte album den siste tiden: 1. Bacamarte - Depois do Fim (Brasiliansk symfonisk progrock) 2. Comus - First Utterance (Britisk folk-prog) 3. Harmonium - Si On Avait Besoin d'une Cinquième Saison (Fransk-kanadisk symfonisk progrock) 4. King Crimson - In the Court of the Crimson King (Engelsk progrock) 5. Taal - Skymind (Fransk progrock) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Slenger meg på den. Topp 5 album spilt den siste måneden: 1. Biggie Smalls - Ready To Die 2. Ludacris - Theatre Of The Mind 3. Neil Young - Harvest 4. Frank Sinatra - Best Of 5. Ennio Morricone - Very Best Of Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Topp 5 Album spilt de siste 3 månedene!: 1. Lights Out Asia - Tanks and Recognizers 11 ganger 2. Gregor Samsa - 55:12 9 ganger 3. Old Wainds - Death Nord Kult 8 ganger 4. Burning Star Core - Challenger 7 ganger 5. Jesu - Conqueror 7 ganger Dette er tall jeg har fra Last.fm! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Topp 5 mest spilte album den siste tiden: 1. Bacamarte - Depois do Fim (Brasiliansk symfonisk progrock) 2. Comus - First Utterance (Britisk folk-prog) 3. Harmonium - Si On Avait Besoin d'une Cinquième Saison (Fransk-kanadisk symfonisk progrock) 4. King Crimson - In the Court of the Crimson King (Engelsk progrock) 5. Taal - Skymind (Fransk progrock) JESUS KRISTUS FOR EN SINNSYKT BRA LISTE! Du er min nye helt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Topp 5 Favorittsanger ATM 1: Sailboats - Behind Trees. (MySpace, )2: Between The Buried And Me - Mordecai (MySpace, )3: Mogwai - Friend of the Night (MySpace, )4: Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas (MySpace,Sang) 5: Dark Funeral - Hail Murder (MySpace,Sang) Endret 5. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fem lister denne gangen: de fem beste albumene av de fem store innen progrocken. 1. Yes 1. Close to the Edge 2. Fragile 3. Relayer 4. The Yes Album 5. Yes 2. Genesis 1. Selling England by the Pound 2. Foxtrot 3. Nursery Cryme 4. The Lamb Lies Down on Broadway 5. A Trick of the Tail 3. King Crimson 1. In the Court of the Crimson King 2. Red 3. Larks' Tongues in Aspic 4. Starless and Bible Black 5. Lizard 4. Jethro Tull 1. Thick as a Brick 2. Songs from the Wood 3. Aqualung 4. Stand Up 5. Heavy Horses 5. Emerson, Lake & Palmer 1. Tarkus 2. Brain Salad Surgery 3. Pictures at an Exhibition 4. Trilogy 5. Emerson, Lake & Palmer Har du ikke fått med deg de 25, bør du gjøre det snarest. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Emerson, Lake & Palmer er digg, King Crimson likte jeg aldri helt, men ga de vel ikke så mange sjanser. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 JESUS KRISTUS FOR EN SINNSYKT BRA LISTE! Du er min nye helt. Hehe. Koslig å høre. Fem lister denne gangen: de fem beste albumene av de fem store innen progrocken. Mye bra av disse bandene ja, men har du ikke glemt Pink Floyd? Jeg for min del setter Trespass over 'A Trick of the Tail'. Selv om Trespass helt klart er svakere enn de 4 neste albumene til Genesis, slår den likevel albumene etter Gabriel forlot bandet. Jeg er også en av de som liker Jethro Tulls 'A Passion Play' godt. War Child er heller ikke de flestes favoritt, men jeg liker også dette albumet godt. Litt ujevnt, men jeg liker den symfoniske stilen. Men favorittene er selvsagt Thick as a Brick og Aqualung. 'Songs From the Wood' er et koslig album. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Pink Floyd er det ypperste uansett nesten. Innen musikk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Pink Floyd er det ypperste uansett nesten. Innen musikk. Hmmm, jeg tror min liste hadde sett sånn ut. 01. Meddle 02. A Saucerful of Secrets 03. The Piper at the Gates of Dawn 04. Animals 05. Ummagumma 06. Wish You Were Here 07. Atom Heart Mother 08. Dark Side of The Moon 09. The Wall 10. The Final Cut 11. A Momentary Lapse of Reason Da klinker jeg til med The Who: 01. Live At Leeds 02. Tommy 03. Quadrophenia 04. The Who Sell Out 05. My Generation 06. A Quick One 07. Who's Next 08. The Who By Numbers 09. Who Are You 10. Face Dances 11. It's Hard Virkelig et band som ble dårligere med åra. Endret 7. desember 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå