internaut Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Begynner tidlig med topp ti album fra i år: 2011 1. Oneohtrix Point Never - Replica 2. Giraffes? Giraffes! - Pink Magick 3. Fucked Up - David Comes To Life 4. 3epkano - Hans The Reluctant Wolf Juggler 5. Tim Hecker - Ravedeath, 1972 6. And So I Watch You From Afar - Gangs 7. James Blake - James Blake 8. Windmills By The Ocean - II 9. Apparat Organ Quartet - Pólýfónía 10. Scraps of Tape - Resident Flux Endret 12. desember 2011 av internaut Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Varmer opp til bo2011 med ukas mest spilte. Tim Hecker - Ravedeath, 1972 | Nujabes - Spiritual State | Tim Hecker - Dropped Pianos The Samuel Jackson Five - Easily Misunderstood | Mono - NYC Live | Venetian Snares - Rossz csillag alatt született Giles Corey - s/t | Red Sparowes - At the Soundless Dawn | Tim Hecker - Harmony in Ultraviolet Endret 15. desember 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Plater med høyest rotasjon for tida: 1. Nekromantheon - Rise, Vulcan Spectre 2. Alcest - Les Voyages De L'Âme 3. Shining - Live Blackjazz 4. When - Misshimmisshimmisshim 5. Slim Cessna's Auto Club - Unentitled Og, album jeg virkelig ser frem til: 1. Mothlite - Dark Age 2. Manii - Kollaps 3. Dødsengel - tba 4. Earth - Angels of Darkness, Demons of Light II 5. Sigh - In Somniphobia Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 1 - ett - innlegg er slettet. Tråden er for posting av lister, ikke linking til blogger som muligens kan inneholde lister en gang i fremtiden - kanskje. 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Topp fem 2011. Lite spennende, dessverre lite tid til ny musikk i fjor.. Bon Iver - Bon Iver, Bon Iver Matana Roberts - Coin Coin Chapter One: Gens de Couleur Libres PJ Harvey - Let England Shake Tom Waits - Bad as Me Wilco - The Whole Love Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Nick Cave er verdens kuleste mann. 01. Tender Pray (Bad Seeds) 02. The Good Son (Bad Seeds) 03. Abattoir Blues/The Lyre of Orpheus (Bad Seeds) 04. No More Shall We Part (Bad Seeds) 05. Henry's Dream (Bad Seeds) 06. Junkyard (The Birthday Party) 07. Dig!!! Lazarus Dig!!! (Bad Seeds) 08. Grinderman 2 (Grinderman) 09. The Firstborn is Dead (Bad Seeds) 10. Grinderman (Grinderman) Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Meste spilte, siste tre måneder. http://www.normalisr.com/ Snasen side som bruker last.fm-data til å sortere etter faktisk spilletid i stedet for antall spor. Endret 15. februar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Har opplevd at slike funskjoner ikke funker optimalt, da artistene de ikke har i databasen ikke blir regnet med. Dette er vel et problem om man hører på mye obskur musikk. Men denne så ut til å funke relativt bra bortsett fra at en av de artistene jeg har hørt flest minutter på ikke kom med. EDIT: Funket helt ræv hos meg, masse plays fra artister som mangler. Pluss en del artister som det ikke er noe av. Endret 15. februar 2012 av BreezerBoyToy Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) normalisr.com bruker vel bare last.fm sin database. Så jeg forstår ikke hvorfor noen av artistene ikke skulle komme med. edit: Min feil, ser ut som at siden bruker musicbrainz.com som database. Så vis artister/sanger mangler på den siden vil de ikke komme med. Endret 15. februar 2012 av Glutar Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 http://www.normalisr.com/ Mest spilte album, siste 3 måneder. Stemmer sikkert sånn ca. Synd jeg ikke kan scrobble vinyl. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Endret 15. februar 2012 av Glutar 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 EDIT: Funket helt ræv hos meg, masse plays fra artister som mangler. Pluss en del artister som det ikke er noe av. Del gjerne last.fm-profil eller et skjermskudd. Er litt nysgjerrig på hva du hører på som musicbrainz ikke har. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 EDIT: Funket helt ræv hos meg, masse plays fra artister som mangler. Pluss en del artister som det ikke er noe av. Del gjerne last.fm-profil eller et skjermskudd. Er litt nysgjerrig på hva du hører på som musicbrainz ikke har. www.last.fm/user/Buksemannen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Så vidt jeg kan se finner Normalisr alt på last.fm-kontoen din helt perfekt. PS: Your musical compatibility with Buksemannen is Super Music you have in common includes Tim Hecker, Agalloch, La Dispute, Mono and Kashiwa Daisuke. Endret 16. februar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hmm. Skal ta en ny titt når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Antall minutter blir helt feil. Kan f eks ta Gris som et eksempel. 24 tacks = 89 mins. Dette stemmer ikke da alle de Gris sangene jeg har hørt på varer i ca 10 min hver. Det burde blitt rundt 240 mins. Også flere artister jeg stussa veldig på, emn tok fram denne som det beste eksempelet. Også når jeg skulle kalkulere de 50 beste på minutter de siste 3 månedene var bare 44 av de i databasen. Så, nei dette funker ikke optimalt og det har aldri tidligere forsøk på dette heller. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du har i så fall en rar release, for det er ingen låter på Isn't It Better This Way som er lenger enn ~4:30. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du har i så fall en rar release, for det er ingen låter på Isn't It Better This Way som er lenger enn ~4:30. Nå er jeg ikke helt med. Snakker om denne utgivelsen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Det korrekte albumet ligger i MusicBrainz, uten at Normalisr har funnet det. Men om man sorterer etter album i stedet for artist stemmer det. Aaah, jeg ser problemet! Om man sorterer etter album finner den nøyaktig gjennomsnitt for hvert album, men med artist-sortering tar den et gjennomsnitt for artisten som helhet, og Gris-artisten med Isn't It Better This Way er standard treff for søket "Gris". Ikke at jeg skjønner hvorfor det skjer, for Mono har også noen med samme navn som har gitt ut plate før dem, uten at det skjer med dem. Mystisk. Endret 17. februar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå