CypheroN Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Spesielt introen, trommegreiene. Apocalypse Dudes er et great album. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Spesielt introen, trommegreiene. Apocalypse Dudes er et great album. Appocalypse Dudes er bede en et greit album. Er på Turbonegers topp 2 album Syns gitaren er det tøffeste i sangen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva er det beste albumet da? 1. Scandinavian Leather 2. Apocalypse Dudes 3. Party Animals (De jeg har.) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva er det beste albumet da? 1. Scandinavian Leather 2. Apocalypse Dudes 3. Party Animals (De jeg har.) 1. Ass Cobra/Apocalypse dudes 2. Never Is Forever 3. Retox Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Top 5 The Smiths-låter: The boy with the thorn in his side Last night i dreamt that somebody loved me Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Siden ikke en eneste skroting så ut til å kicke på The Smiths får jeg bumpe tråden med noen nye lister: Tidenes dårligste krølltanghits: Poison - Unskinny Bop Warrant - Cherry Pie Mr. Big - To Be With You Bad English - When I See You Smile YouTubes beste a-ha-låter: Take on me Hunting high and low Stay on these roads Endret 6. september 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg titta på Smiths-låtene jeg ^^ Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg titta på Smiths-låtene jeg ^^ Yay Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mine yndlingssanger, nå om dagen 1. av Between The Buried And Me2. av Sailboats3. Knights Of Cydonia av Muse 4. av 13495. av Isengard Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Topp 5 Thrash Metal-skiver 1. Slayer - Reign in Blood 2. Fastkill - Infernal Thrashing Holocaust 3. Fastkill - Nuclear Thrashing Attack 4. Metallica - Kill 'Em All 5. Anthrax - Among The Living Takk!! Har aldri hørt Fastkill før, men de var jo sinnsykt stilige!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Topp 5 Thrash Metal-skiver 1. Slayer - Reign in Blood 2. Fastkill - Infernal Thrashing Holocaust 3. Fastkill - Nuclear Thrashing Attack 4. Metallica - Kill 'Em All 5. Anthrax - Among The Living Takk!! Har aldri hørt Fastkill før, men de var jo sinnsykt stilige!! Jepp. Gjærne japser som rølper. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ër sinnsykt mange tråder som stenges fordi folk ikke begrunner "hvorfor er han oppskrytt", "hvorfor synes du de/ham er best". Hvorfor får slike tråder leve? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva mener du? At vi bør begrunne det vi putter inn i listene her? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Egentlig ja, finnes tråder der du skal si beste "etter eller annet" og blir stengt fordi folk ikke förer diskusjon, og det blir bare lister med folks favoritter. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Her, sjekk ut The Smiths, kanskje du får noe givende ut av det: Top 5 The Smiths-låter: The boy with the thorn in his side Last night i dreamt that somebody loved me Synes det er teit at det er så heidundrende viktig å argumentere for alt man sier her på forumet. Spesielt hva musikk og kunst angår. Så lenge andre kan få noe ut av hva en poster så er det det viktigste. Beste moderne (og ganske trendy) indie/alternative/andre vage sjangerbeskrivelser-band/artister: 1. Mew 2. Beirut 3. Patrick Wolf 4. Wolf Parade 5. Animal Collective 6. Interpol 7. of Montreal 8. Bright Eyes 9. The Shins 10. The National Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Topp 5 band jeg liker akkuratt nå Turboneger Metallica Stonegard Trivium Anthrax Endret 7. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Beste moderne (og ganske trendy) indie/alternative/andre vage sjangerbeskrivelser-band/artister:1. Mew 2. Beirut 3. Patrick Wolf 4. Wolf Parade 5. Animal Collective 6. Interpol 7. of Montreal 8. Bright Eyes 9. The Shins 10. The National Det var jammen en fin liste! Topp fem av svenske musikere og band: Kent Håkan Hellström Jens Lekman Anna Järvinen Kristofer Åström Lenke til kommentar
zpug Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 de 10 største bandene noen sinne: 1 Pink floyd 2 jimi hendrix experience 3 the beatles 4 the rolling stones 5 led zeppelin 6 muse 7 the who 8 bob marley and the wailers 9 in flames 10metallica pink floyd er best Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 10 beste black metal sangene: 1. Immortal - Damned in Black 2. Burzum - Det Som En Gang Var 3. Peste Noire - Dueil Angoisseus [texte de Christine de Pisan, 1362-1431] 4. Rotting Christ - Enuma Elish 5. Forgotten Tomb - Disheartenment 6. Dimmu Borgir - Alt Lys Er Svunnet Hen 7. Nargaroth - Amarok - Zorn Des Lammes III 8. Satanic Warmaster - The Vampiric Tyrant 9. Sykdom - Krig og Sykdom 10. Windir - Saknet Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) de 10 største bandene noen sinne: 1 Pink floyd 2 jimi hendrix experience 3 the beatles 4 the rolling stones 5 led zeppelin 6 muse 7 the who 8 bob marley and the wailers 9 in flames 10metallica pink floyd er best Syns Metallica var litt langt nede, men var i alle fall med Iron Maiden burde vært med Endret 8. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå