echo221 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har nettop valgt alle delene jeg trenger til min nye datamaskin, men skal bygge den selv.. Vet noen hvilke kabler jeg må kjøpe også? Har valgt delene på Komplett.no. Trenger bare å vite hvilke kabler jeg trenger som jeg må kjøpe der før jeg kan begynne å bestille og bygge. Så har jeg: DVD - ROM CD - BRENNER DVD - BRENNER og 200GB Harddisk 80GB Harddisk Bare i tilfelle dere måtte vite det! Lenke til kommentar
volumone Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Kjøp deg ett par IDE kabler, det skulle holde... Lenke til kommentar
hart Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 du har 5 IDE enheter.. Har du et hovedkort som støtter mer enn 4 enheter? Hvis ikke må du ha et IDE kontrollerkort i tillegg.. det er ikke så dyrt (200-300 kroner). Som oftest følger det med IDE kabler til hovedkortet, men sjekk dette i hovedkortbundelen. Hvorfor ikke kjøpe runde kabler.. det ser fint ut og gjør det lettere å holde det ryddig i kabinettet (masse fordeler med det).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå