axelh Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 åpnet mailen min i dag og til min store overraskelse var det noen tusen uleste i innboksen. Altså bare junk og faenskap... Kommer inn mellom 3 og 10 mail i minuttet og ser ut til at det er forskjellige sendere hele tiden:S Hva kan jeg gjøre? Bruker mailen til alt mulig og vil nødig bytte. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja, dessverre. Jeg bare ga opp og ordnet meg en ny mailkonto Lenke til kommentar
axelh Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, dessverre. Jeg bare ga opp og ordnet meg en ny mailkonto fikk faktisk løst dette her! ville ikke gi opp med en gang. Det jeg gjorde var å kopiere avsender og legge i blokk liste/junk. Det jeg så var at etter @ var det sanne avsende, men foran endret det seg hele tiden. Legger du @(....) i blokkeringslisten vil du blokke alt fra den adressen. Dette gjorde jeg på en del adresser og la en god del i junk kan du si... Litt jobb, men nå er det helt slutt på det:D Får faktisk ikke mer i junk heller. Så til informasjon hvis noen andre opplever dette, det kan fikses, men tar litt tid... Lenke til kommentar
8086 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Anbefaler en titt på statistisk anti-spam filtreringsprogramvare. Da slipper du å vedlikeholde reglene selv, og du lærer opp filteret til å bli stadig bedre. http://www.google.no/search?q=bayesian+filtering+software Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 de som hoster mailen dim tilbyr som regel en eller annen spamløsning også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå