Bordplate Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei. Vintersesongen kryper innpå og trenger en jakke. Vurderer en av disse fancy 'Goose-jakkene som alle solbrune fjortizzer går rundt med og kom over denne siden. www.canadagoosejacketsoutletu.com Prisene der er helt sinnsyke kontra det man ordinært finner så i bunn og grunn lukter det svindel. Likevel finner jeg INGEN kilder på nettet som på en direkte eller indirekte måte hevder at butikken driver lureri og selger falske klær. Litt hjelp, takk! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Slike sider dukker vel opp så ofte at det ikke finnes kilder på alle disse. Gidder ikke engang å gå inn på siden, da det åpenbart er svindel/fake. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Tja, kanskje du har rett når hver jakke koster 1500kr Syns bare det er så jævlig merkelig at det ikke finnes noen invendinger på siden. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Det finnes ikke innvendinger fordi det dukker opp minst 10 hver uke. Hvordan skal vi holde tritt? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Aner ikke, er vandt til at jeg får opp treff når jeg søker på "<mistenksom side> fraud/fake" pleier jeg å få en del treff. Men lar vær å bestille derfra, konkluderer den som uekte! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Det bør virkelig ikke være så vanskelig. Selvfølgelig får du ikke en CG til 1500 kroner, det er jo bare å tenkte logisk. Lenke til kommentar
Quasimoodo Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 På Canada Goose offisielle nettside ligger det en link til sider som selger fake jakker. Listen er laaang. Siste bidraget jeg så på slike svindelsider var "varmvinter.eu" ellernosånn, denne siden lå selvsagt på siden med fake jakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå