SveinFoto Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Morgenstund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Glassklar speiling og skarpt bilde ellers også! Fine farger. Kompen ble midstilt ja, men et kutt oppe kunne vært en tanke...! 4'er for dette! Velkommen på digit forresten! Lenke til kommentar
RagnarKH Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Komposisjonsmessig og motivmessig synes jeg bildet er godt. Skulle jeg endret noe (hvis det var mitt men det er det jo ikke) så ville jeg gjort himmelen noe mørkere. Speilingen er alltid mørkere men jeg tror inntrykket og dynamikken i bildet kanskje ville blitt en smule bedre. Ser ingen grunn til å kutte toppen. Dette med midtstilling er ikke så farlig egentlig fordi bildet inneholder såvidt mange komponenter at noe nødvendigvis må komme på midten. ME LIKE !!!!!! (og du får plusspoeng for å være oppe om morgenen) Hilsen Ragnar Lenke til kommentar
SveinFoto Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Takker for konstruktive og fine tilbakemeldinger.. :-) Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Syns bildet er fint jeg, naturlige farger og fin speiling. Skulle jeg satt fingeren på noe måtte det være himmelen som jeg ville gjort mørkere, det er forøvrig nevnt tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg