oljones Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei! Har et trådløst nettverk som kommer fra en ZyXEL WAP3205. Dette har fungert utmerket i 6 måneder med flere ulike laptop-er og mobiltelefoner. Men i dag har jeg en ny Acer Aspire TimeLineX 3830T. Og når den kopler seg på nettverket så "dør" alt trådløst. Mobiltelefoner og andre laptopper mister nettet og jeg må restarte ZyXEL før disse får nett igjen. Aceren faller også ut. Noen som vet hva som kan være årsaken til dette, og om det er mulig og rette opp i dette ? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Padbear Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Prøv å laste ned ny driver til trådløs kortet. Lenke til kommentar
oljones Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Nyeste driver til Atheros AR5B97 var inne. Jeg finner hvertfall ikke en nyere. Men den er fra november 2010 da. Har også prøvd og ta bort haken på IPv6, men det hjelper heller ikke. Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fikk samme problem på min D-link 524 når jeg kjøpte meg bærbar PC i vår, alt fungerte fint til jeg kopierte eller lastet ned mye info over trådløst.. Løsningen ble å oppdatere firmware i D-Link'en, etterpå har både kablet og trådløst nettverk vært dønn stabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå