Gå til innhold

BK: Siste reis


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her tenkte ikke jeg siste reise, men første reise. Det å være konfirmant og gå inn, eller det å skulle gifte seg.

 

Grunnen er at jeg så noen likhetstrekk ved den kirken der. Er det snakk om Høyland kirke?

 

 

Vet ikke hva jeg skal si om bildet, ble for mye kontrast mellom den mørke forgrunnen og den overeksponerte himmelen. En morsom vri det skal du ha for! Men for meg nådde den ikke opp.

 

Den eksponeringen og etterbehandlingen tenker jeg at passer til "siste reise". Men at du da skulle hatt litt annerledes motiv, kanskje hatt en gravstein som kan være i forgrunnen til "siste reise". Kirketrappa sammenligner heller jeg med starten på en ny reise

 

Husk, er bare min egen personlige tanke ingen fasit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Takk for svar!

 

Nei, det er ikke Høyland kirke. Dette er Time kirke i Rogaland. Det var bevisst å overeksponere himmelen. Da tanken i fra starten var et sorthvitt bilde. Dagen dette ble tatt var den dystre sorten, med masse vind og regn som pisket ned. Så hadde jeg en ide om å lage et sorthvitt bilde med mye kontrast, en tung og regnvåt bakke som er mørk og dyster, kontra en lett og overeksponert kirke/himmel. Skulle bildet etter mine preferanser være «perfekt» så måtte det ha vært at kirkedøra var åpen.. og det var den dessverre ikke! :)

 

Fikk ikke noen konf følelse denne dagen gitt! :D Det var rett og slett jævlig å være ute.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...