Laurbb Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Pc'en fungerer vel egentlig greit men den 'småfryser' her og der. F.eks om jeg skal minimere eller maksimere et vindu fryser hele pc'en mens windows spiller denne animasjonen. Det samme skjer hvis jeg f.eks spiller noe og et msn vindu eller noe lignende åpner seg. Hva kan dette skyldes? Regner med det har noe med grafikkortet å gjøre, som er GTX 580. Pc'en er forresten helt ny. Når jeg satt den sammen beit jeg meg merke i at jeg ikke faktisk klarte å sette kortet ordentlig fast. Dvs der man vanligvis presser det ned til det kommer et lite "klikK" (som man så må trykke ned for å få det ut igjen) var det bare å dra kortet ut, m.a.o sitter det ikke "ordentlig" fast men jeg klarte på liv og død ikke å sette det ordentlig ned (hovedkortet bøyde seg til slutt faretruende mye, så da slutta jeg å prøve). Kan dette være årsaken? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvis kortet ikke er satt skikkelig på plass så er det mulig å ødelegge både HK og grafikkort. Elektronikk liker ikke at det er dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hmm ja jeg får prøve å dytte litt mer, men syns fortsatt grafikkortet gjorde vel mye motstand mot å sitte fast ordentlig :| Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hmm vel, jeg åpnet pc'en og sjekket og nå satt kortet som støpt, kunne sverget på at det ikke gjorde det sist. Forøvrig har også stutteringen sluttet. Kan denne ha vært relatert til at jeg bruker NVIDIA beta drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå