Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skjer det første kysset?

Anbefalte innlegg

Hei!

18 år gutt her. Jeg har aldri kysset noen edru med suksess, kun med promille, noe jeg mener er totalt annerledes.

Derfor lurer jeg på hvordan det første kysset skjer i edru tilstand?

Selvfølgelig er jeg klar over at det er totalt forskjellig fra person til person, og vil da sette stor pris på om dere fortalte hvordan deres første kyss med en jente i edru tilstand skjedde :)

Jeg spør fordi jeg har mangel på erfaring. Kun en gang har jeg hatt det første kysset i edru tilstand, men det er en historie jeg ikke er stolt over. Å dele erfaringer kan hjelpe meg (og andre) mye!

Takker!

Postet av anonym: 7b25248c5241edfe33fb7d99319dd35a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe man planlegger. Jeg planlegger det iallefall ikke, det bare skjer. Går man i møte med en jente med forventninger, ender det som regel med skuffelse.

Og det første "ordentlige" kysset mitt er ikke akkurat noe jeg heller går rundt å prater om, var ikke noe spesielt etter egen mening. :tease:

My two cents, basert på egen livserfaring. :)

Lenke til kommentar

Mitt første kyss, uten om diverse leker på barneskolen, skjedde ved at jeg lå i sengen og en jente som satt på en stol ved siden av lente seg over meg og kysset meg.

Etter jeg hadde kommet over sjokket fikk jeg hun ned i sengen til meg og vi kysset en god del mer.

Tenker du forresten på første kyss eller første kyss med ny jente?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje litt misforståelse, jeg mente altså første kyss med en NY jente. Altså dere kan ha flere historier.

Det aller første edru kysset er kanskje ikke helt av interesse ettersom det er nok litt klønete for de fleste.

Det er de gode historiene jeg er ute etter :)

Postet av anonym: 7b25248c5241edfe33fb7d99319dd35a

Lenke til kommentar

Det første kysset skjer slik:

1. Dere står ansikt mot ansikt, tar deretter en high five med vekselsvis venstre og høgre hånd.

2. Mannen tar opp en stoppeklokke, og stiller den inn til å telle ned i 30 sekunder.

3. Mannen roper 'GO' og begge primatene løper det de er gode for i hver sin retning.

4. Etter at 30 sekunder har gått, roper mannen 'STOPP' !!!

5. Et par medhjelpere tar nå på sorte bind foran øynene på hver av primatene.

6. Ved hjelp av det karakteristiske lokkeropet 'mus å få, mus å få' lokker den kvinnelige primat til seg den mannlige.

7. Det er nå mannens oppgave å finne frem til den kvinnelige primat.

8. Når mannen endelig har kommet frem til kvinnen skal han ta hennes ansikt i sine hender, føre sine lepper mot hennes og avgi det magiske kyss.

9. Ved senere dater anbefales det å starte fra trinn 1. igjen.

Håper dette var til hjelp!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...