Yotta Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Hei, noen som vet om det er noen butikk-kjeder som selger RAM? Jeg tenker noe som kan være åpent på lørdager, eller om noen vet om lokale butikker rundt kr.sand område som selger det. Endret 7. oktober 2011 av Yotta Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Elkjøp har noen få ting, ellers er det evt lokale butikker. De er dog gjerne veldig mye dyrere enn nett, og varene ble ikke akkuratt sluppet i går. 2 Lenke til kommentar
Yotta Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Elkjøp har noen få ting, ellers er det evt lokale butikker. De er dog gjerne veldig mye dyrere enn nett, og varene ble ikke akkuratt sluppet i går. Ja var det jeg fryktet får bare bestille og smøre meg med tålmodighet takk for svar forresten Endret 7. oktober 2011 av Yotta Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bor du i Oslo kan du forsøke DigitalImpuls, ellers i landet så sliter du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå