ErikAuranaune Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Heisann Jeg har tengt å kjøpe meg neonlys til ATV'en min, og trenger litt hjelp... Jeg bor i Trondheim, men er det noen "butikker" jeg får kjøpt slikt? Jeg vet om "dioder.no" men det er på nett, og vil helst i butikk... Dette er ATV'en det skal være på: http://www.mctuning.no/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=126 (Den svarte). Er det noen som kan gi meg noen tips på hvor jeg kan ha lysene? Takk Endret 7. oktober 2011 av ErikAuranaune Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg vil anbefale at du ikke monterer dette på ATVen din. det er ulovlig. Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg vil anbefale at du ikke monterer dette på ATVen din. det er ulovlig. Virkelig? :O Har hørt fra mange forskjellige på "mopedportalen.no" at dette skal være låv hvis du ikke KJØRER med det på!... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 He he, ja virkelig. Det har blitt diskutert noen ganger før her på forumet, så du kan bruke søkefunksjonen å se hva du finner. Når jeg får satt meg på en pc istedenfor mobilen skal jeg se om jeg finner en eller flere av disse trådene. Det er ulovlig, men ofte vil ikke politiet bry seg hvis man ikke har de på under kjøring. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Virkelig? :O Har hørt fra mange forskjellige på "mopedportalen.no" at dette skal være låv hvis du ikke KJØRER med det på!... lager en ny post da det er mer info som følger her. hva man kan ha og skal ha på et kjøretøy reguleres av kjøretøyforskriften. Neonlys er verken noe man skal ha eller kan ha i følge lovteksten så vidt jeg vet. dvs ikke lov. kan forøvrig anbefale Rebel-Riders: F.A.Q - lykter, lys & regler for info om lys og lykter på kjøretøy. *tillegg* forøvrig, forum søk på: "neon* atv" Endret 18. oktober 2011 av stich_it Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Virkelig? :O Har hørt fra mange forskjellige på "mopedportalen.no" at dette skal være låv hvis du ikke KJØRER med det på!... lager en ny post da det er mer info som følger her. hva man kan ha og skal ha på et kjøretøy reguleres av kjøretøyforskriften. Neonlys er verken noe man skal ha eller kan ha i følge lovteksten så vidt jeg vet. dvs ikke lov. kan forøvrig anbefale Rebel-Riders: F.A.Q - lykter, lys & regler for info om lys og lykter på kjøretøy. *tillegg* forøvrig, forum søk på: "neon* atv" Takk dette hjalp men , jeg har bestemt meg til å montere det på!... Har bare tengt å bruke det når jeg står helt rolig med den! (skal ikke kjøre med lysene på) Endret 24. oktober 2011 av ErikAuranaune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå