Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Neonlys Til ATV?

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg har tengt å kjøpe meg neonlys til ATV'en min, og trenger litt hjelp...

Jeg bor i Trondheim, men er det noen "butikker" jeg får kjøpt slikt? Jeg vet om "dioder.no" men det er på nett, og vil helst i butikk...

Dette er ATV'en det skal være på: http://www.mctuning.no/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=126

(Den svarte). Er det noen som kan gi meg noen tips på hvor jeg kan ha lysene?

Takk :)

Endret av ErikAuranaune
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

He he, ja virkelig.

Det har blitt diskutert noen ganger før her på forumet, så du kan bruke søkefunksjonen å se hva du finner.

Når jeg får satt meg på en pc istedenfor mobilen skal jeg se om jeg finner en eller flere av disse trådene.

Det er ulovlig, men ofte vil ikke politiet bry seg hvis man ikke har de på under kjøring.

Lenke til kommentar

Virkelig? :O

Har hørt fra mange forskjellige på "mopedportalen.no" at dette skal være låv hvis du ikke KJØRER med det på!...

lager en ny post da det er mer info som følger her.

hva man kan ha og skal ha på et kjøretøy reguleres av kjøretøyforskriften. Neonlys er verken noe man skal ha eller kan ha i følge lovteksten så vidt jeg vet.

dvs ikke lov.

kan forøvrig anbefale Rebel-Riders: F.A.Q - lykter, lys & regler for info om lys og lykter på kjøretøy.

*tillegg*

forøvrig, forum søk på: "neon* atv"

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Virkelig? :O

Har hørt fra mange forskjellige på "mopedportalen.no" at dette skal være låv hvis du ikke KJØRER med det på!...

lager en ny post da det er mer info som følger her.

hva man kan ha og skal ha på et kjøretøy reguleres av kjøretøyforskriften. Neonlys er verken noe man skal ha eller kan ha i følge lovteksten så vidt jeg vet.

dvs ikke lov.

kan forøvrig anbefale Rebel-Riders: F.A.Q - lykter, lys & regler for info om lys og lykter på kjøretøy.

*tillegg*

forøvrig, forum søk på: "neon* atv"

Takk :) dette hjalp :)

men , jeg har bestemt meg til å montere det på!... Har bare tengt å bruke det når jeg står helt rolig med den! (skal ikke kjøre med lysene på) ;)

Endret av ErikAuranaune
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...