Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei Skulle spille BFBC2 idag på veldig lenge (har bare spilt det et par ganger før). Jeg prøver å joine en match og alt er fint til loading screenen kommer opp. Det står bare loading der og den sirkelen går rundt, det samme med musikken men jeg ventet i flere minutter uten at jeg kom inn. Jeg trykker på ps knappen og slår av spillet og starter igjen, men ikke denne gangen heller. Jeg gjorde flere forsøk uten hell. Jeg bestemmer meg for å prøve på broren min sin bruker og der funket alt fint. Så det jeg gjorde var å lage en ny bruker på PS3 og PSN og da klarte jeg å joine en match. Spilte ferdig og etter det skal den skifte kart og fikk samme problem der bare at etter 30-40 sekunder stopper sirkelen og litt senere stoppet også musikken og ps3-en reagerte ikke på noe så jeg restartet ps3-en og prøvde å joine en match på den nye brukeren og da fikk jeg samme problem som jeg fikk på bruker 1. Noen forslag? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Funker greit nå. Prøvde å joine uten å trykke på noe og da kom det en autojoin nedtelling. Har ikke hatt noen problemer etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå