Gå til innhold

Hva gjør SE T310 så stygg?

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns egentlig ingen av de du nevnte er spesielt pene... Men du kan nesten sammenligne en M55 med en Toyota RAV4, den er ike pen, men tøff...

T310 er lite pen (dette er personlige meninger) fordi den ser så bred ut, og skjermen ser så liten ut... dessuten ser joysticken for liten ut i forhold til knappene ved siden av. Dessuten er det flere forskjellige farger som dominerer, samme på 3510i, den har en farge på bakdekslet, en ny på frontdekslet, enda en ny en på avknappen og sidene, i tillegg til knappene som sørger for en ny farge til. M55 kler de forskjellige fargene bedre, og det er heller ikke så mange farger at det blir litt overkill.

Lenke til kommentar

Har Sony Ericsson sparket alle designere sine? Jeg har selv alltid brukt Nokia, men vurderer nå å bytte. Men hver gang jeg ser en SE får jeg jo frysninger! Se er jo grusomme utseendemessig!!!

Hvem er det som har bestemt at de skal være helt firkantede og se ut som de mobilene du får kjøpt på Rimi som det ligger godteri OPPI??? Har aldri likt utssendet til Siemens noe særlig heller, men det endret seg da de slapp SL55 - en vakker skapning. Dessverre mangler den for mye teknologi... :cry:

hq_sl55_0.jpg

Nei, SE må skjerpe seg. De er ledende på teknologi, men der stopper det. Spørs om det ikke blir en nokia 6600 på meg til slutt, likevel... :-?

6600_l.gif

Lenke til kommentar

SL55 kjører jo etter samme stil som de fleste andre Siemens telefoner...

Dessverre mangler den for mye teknologi..

hva er det mye som SL55 manger da mener du?

Forøvrig så er T310 stygg, fordi den har det stygge feltet rundt displayet og displayet ser sammenklemt ut.. Den er for brei rett og slett..

3510i er ikke så veldig fin den heller, stygge taster og alt for høyt ovenfor displayet.

M55 er en fin mobil, passe proposjonert.

Lenke til kommentar

Jeg sa da ikke at den mangler SÅ mye, men litt FOR mye for meg!! Skjermen har fått en del kritikk, ganske liten, 101x80 piksler og kun 4096 farger.

Dessuten skulle jeg gjerne hatt kamera og bluetooth (mangler begge i min 6610) og jeg vet jeg vil savne radioen. Enkle småting, men nok til at en 6600 vil friste mer! :woot:

Lenke til kommentar

Oi, oi, oi... Du må ikke ta dette personlig Kamera!! :roll:

Ja, jeg skrev: "Dessverre mangler den for mye teknologi". Dette er en personlig melding, og jeg mener det da ligger underfortstått "for meg". Men jeg kan selvsagt beklage min TOTALE FEIL og trekke meg tilbake og si at SL55 har ALT og er VERDENS BESTE MOBIL.

Nokia Sucks, and so does Sony Ericsson!!! :grumpy:

:lol:

Lenke til kommentar

personlig? Ingenting personlig i denne diskusjonen. Men jeg syns det blir feil å si "Dessverre mangler den for mye teknologi" , når det er to ting som mangler. Da er det litt bedre å si, "desverre så mangler den to funksjoner jeg syns er viktig. " For jeg tror det er det du prøver å si.. :)

SL55 er ikke verdens beste mobil, og den har ikke alt for den manger innebygd kamera og BT :p

Nokia suger ikke etter min mening, men 3510i er stygg. ;)

SE suger heller ikke, men de har dårlig design, og jeg liker SE mobiler generelt dårlig fordi har en litt for dårlig finish. Bra på papirer helt annet i bruk, desverre!

Lenke til kommentar

Det å sammenligne SL55 og 6600 er jo litt for dumt synes jeg. De er to helt ulike mobiler. SL55 er gjennomført design mobil, men teknologi for å tilfredstille ganske mange av oss. 6600 er en veldig profftelefon med så og si nesten alle funksjonene og nyeste teknologi. Selv holder jeg tommelen opp for SX1 som jeg synes er mye stiligere enn 6600, og også bedre funksjonsmessig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...