*F* Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ok, til morgenen i dag ringte bemanningsbyrået og ville ha meg til intervju, og fikk tilsendt en mail med informasjon, her er et utdrag: - Intervjuet vil vare mellom 60-90 min.- Det blir presentasjon av bemanningsbyraaet.no, avdelinger, kunder og - stillingstyper - Informasjon om hvordan det fungerer å jobbe gjennom bemanningsbyraaet.no, - utleie/ rekruttering - Gjennomgang av CV/ Intervju/ Kartlegging - Hva skjer etter intervjuet? Informasjon om fremdrift - Tilbakelesing av DISC. Husk å besvare DISC analyse innen du kommer- den sendes i egen mail. Husk å ta med deg attester og vitnemål. Etter hva jeg har skjønt er DISC en slags personlighetstest, hvor finner jeg eventuelt denne? og hvorfor skal jeg gjøre dette? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Den sendes i egen mail. (Sjekk evt. spam-filteret) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 mhm, nei, ingen mail der. Kanskje den kommer etterhvert, enda en måned til intervjuet. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lurte mye på det samme selv når jeg fikk identisk mail fra bemanningbyrået(kr.sand), men konkludere med at om jeg ikke får mailen er det ikke min skyld. Fikk aldri mailen med testen, og den ble ikke nevnt på intervjuet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå