Gå til innhold

Samsung 10.1 64gb snart, eller noe nytt å bedre?


co2

Anbefalte innlegg

google-tablet.jpg

 

Har den siste tiden myst endel på tabs, hva som kommer med og fundert på når det ville vært best å anskaffe noe.

Fra starten av har jeg hatt vansker med å rettferdigjøre et kjøp, siden en tablet til dags dato egentlig ikke tilbyr noen egenskaper som gjør dem verdt prisen.

Dum som jeg var, med en svakhet for duppeditter, prøvde jeg både 10.1 og Ipad nylig, og har derfor enda mer lyst på det enn før. Men så blir spørsmålet, hva ville vært mest gunstig for meg?

 

Merket fort at lite vekt er bra med tanke på det å holde paden over tid, men liker heller dårlig at dette også sterkt begrenser kapasiteten. Derfor virker 10.1 64gb som et greit kompromiss siden man ikke har SD tilgjengelig.. i utgangspunktet, for det virker som det kommer så mye annet snacks fremover, som stiller spørsmålet: Bør man vente med å kjøpe til tabs utvikler seg mer og får større anvendelighet?

 

Har muligheten for at en bekjent kjøper pad til meg i USA og sender, om det skulle gi bedre pris, kanskje det hadde vært noe? DET ER SÅ VANSKELIG Å VELGE!

 

depositphotos_1143022-What-to-choose-.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...