smort1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Blått til lyst! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Heldige deg som har et "hav av fjell" å ta av:) Fine blåtoner med et flott rosaskjær i et godt komp. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Flott stemning med månelys natt over det mektige landskapet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Flott komp og fine blåtoner men som den redigeringsfreaken jeg er, ville jeg issolert den øverste delen av bildet og dratt den litt nedover. På den måten hadde tomrommet i midten blitt litt mindre og månen hadde kommet nermere fjelltoppene. Jeg hadde vel "juksa" litt og gjort månen litt større også...hehehe Men bilde var bra det - en god 4'er fra meg Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Heldige deg som har et "hav av fjell" å ta av:) Fine blåtoner med et flott rosaskjær i et godt komp. Takker Morten! Flott stemning med månelys natt over det mektige landskapet. Takker Torhild! Flott komp og fine blåtoner men som den redigeringsfreaken jeg er, ville jeg issolert den øverste delen av bildet og dratt den litt nedover. På den måten hadde tomrommet i midten blitt litt mindre og månen hadde kommet nermere fjelltoppene. Jeg hadde vel "juksa" litt og gjort månen litt større også...hehehe Men bilde var bra det - en god 4'er fra meg Takker wasco! Tar i mot alle forslag med takk jeg, skal se hva jeg får til etterhvert med Elements 10 som er underveis.... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Et av dine bedre dette Svein. Synes formatet og forholdet mellom elementene i bildet fungerer svært bra Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Et av dine bedre dette Svein. Synes formatet og forholdet mellom elementene i bildet fungerer svært bra Takker Tjernshaugen! Har etter flere tips/kommentarer fått øynene opp for at en ikke nødvendigvis behøver ta med sjøen der forran bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg