Gå til innhold

Bf3 Gaming pc! Det her klarer vi! Under komplett!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lest over alt nå får og finne et bedre tilbud, men fant ingen tråd som gå meg det jeg ville ha.

Spørsmålet er???

Klarer vi og finne en pc som er DØDSBRA til og spille Bf3 på.

Under http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10502

Altså under 10990,- Men vi ønsker jo selvsagt full ytelese. Altså FULL YTELSE!

La oss jobbe sammen om og lage en Budsjett Gaming BF3 Pc! Så slipper vi at det blir 50 andre forskjellige som spørr, Klarer vi og lage 3 andre prisklasser? Under 10990,- eller er komplett sitt tilbud så bra at vi bare går får den???

Hvem klarer og finne DEN Virkelige BF3 Gaming pcen! jeg er ganske sikker på at vi klarer og Finne en pc godt under 10990,- som er perfekt til BF3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er jo dyrere jo mer perfekt blir den.. desverre.

Tror neppe du finner noe særlig bedre i den prisklassen du er i en den du allerede har funnet.

Jeg bygde meg for en stund tilbake en BF3 maskin.

Valgte:

i7 2600K Vannkjølt @5.0GHZ

2 x Asus Geforce TOP OC 560ti Overclock

Kingston HyperX 120GB SSD

2x4GB Vengeance DDR3 PC3-12800

++

Legger du til Strømforsyning, kabinett, hardisk og dvd ender du vel opp mellom 12-13K.

Får ca 9900 i 3dmark 2011 med max overclock.

Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig å forstå hva du egentlig mener er en "perfekt" BF3-maskin. Dessuten er det masse jobb å vedlikeholde et slikt oppsett, Agentspoons tråd på toppen av dette forumet hadde to oppsett for den som ønsker å bygge selv, og han hadde lagt utrolig mye tid og vurdering inn i det oppsettet (tenk flere hundre timer med research og kontroll).

Det er sikkert et par stykker her på diskusjon.no som er i stand til å sette opp en slik tråd, men det er som sagt utrolig mye jobb å opprettholde et slikt oppsett over tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...