Uxzuigal Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg vet det finnes 1 eller flere slike tråder rundt om på forumet, men med søk og leting har jeg ikke funnet det. Jeg vil kjøpe SWG; og ha det innen 4-5 dager, Fra Norge, og ikke utlandet, siden alle krever forbaskede bekreftelser, eller ikke sender til Post Box' kasser. Har sett på www.gamezone.no men de har det ikke inne lengre/selger ikke lengre. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Så vidt jeg vet, er Gamezone den eneste webshop'en i Norge som selger SWG. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 du kan jo prøve yeees.com, men vil ikke anbefale det jeg bestilte fra gamezone, de tok det vekk siden så mange klaget på at det var forsinket :-? hvorfor ikke gamestop.com ?? Utlandet er kos Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Skrev hvorfor jeg ikke kan kjøpe fra gamestop.com ovenfor.. Gamezone.no selger ikke SWG, og over mitt lik om jeg prøver yeees.com engang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå