Gå til innhold

[Løst] Klarer bf3 beta, men klarer jeg det det ferdige spillet også?

Anbefalte innlegg

Var usikker på hvor jeg skulle plassere dette emnet, men valgte denne kategorien ettersom jeg i bunn og grunn trenger å få vurdert innmaten i pc'en.

Har kost meg litt med bf3 beta de siste dagene, og ble svært fornøyd da pc'en min klarte å kjøre det på et ganske så godt nivå :)

Men spørsmålet mitt er som følger; ettersom jeg klarer å dra betaen, vil jeg kunne dra det ferdige produktet også? Har hørt at jeg egentlig skal dra det ferdige spillet bedre ettersom det er bedre optimalisert, men er usikker :p

Mine komponenter:

Prosessor: Intel® Core2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz

Skjermkort: NVIDIA GeForce GTX 460 1 GB

Minne: 4 GB DDR2 SDRAM

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Jeg er ganske sikker på at du også vil dra BF3 på samme innstillinger når spillets fullversjon lanseres.

De forbedrer nok ikke den gode grafikken de allerede har i spillet og banen som er på betaen er også ganske detaljert.

Jeg tror du kommer til å klare deg fint her.

Lenke til kommentar

Hei, Jeg er ganske sikker på at du også vil dra BF3 på samme innstillinger når spillets fullversjon lanseres.

De forbedrer nok ikke den gode grafikken de allerede har i spillet og banen som er på betaen er også ganske detaljert.

Jeg tror du kommer til å klare deg fint her.

Godt å høre, men er ikke kartet i betaen mye mindre enn de kartene som kommer i fullversjonen? Det har vel noe å si på ytelsen?

Lenke til kommentar

Hvis du har spilt BC 2 så er det jo forskjell på kartene på conquest og Squad DM. Det som er med kartene er at de er like store på alle baner, men at det blir satt en sperre når det f.eks er SDM og at sperren blir åpnet når du spiller conquest.

Jeg tror at kartet i BF3 fullversjonen er likedan som i betaen. Det er jo megastort. Blir det større så blir det å gå seg vill :D

Rettelse: Kartet er like stort på Conquest som på SDM, men det blir satt sperringer på SDM.

Endret av Rosoero
Lenke til kommentar

Når det ferdige spillet slippes ut vil flere grafikkjusteringer være tilgjengelige. Det merkes også at det er veldig liten grafisk forskjell mellom Low og ultra grafikk på bf3 beta, og jeg tror spillet blir mer krevende når retail versjonen kommer.

Vi får vente å se i spenning :D

Lenke til kommentar

"DICE: BF3 beta graphics not equal to final version

Posted on 21. Sep, 2011 by Alex

Johan Andersson, Rendering Architect at DICE has confirmed that Battlefield 3 beta graphics are not equal to the final version of the game. The news was confirmed by Johan Andersson on his personal Twitter account.

Johan said that Battlefield 3 beta client will not have all the features "from the graphical point of view", but he confirmed that the system specification details revealed a day ago is final."

Lenke til kommentar

Når det ferdige spillet slippes ut vil flere grafikkjusteringer være tilgjengelige. Det merkes også at det er veldig liten grafisk forskjell mellom Low og ultra grafikk på bf3 beta, og jeg tror spillet blir mer krevende når retail versjonen kommer.

Kjører det fint på maks grafikk, har nok ikke 60 fps, men det er mer enn godt nok. Tror du jeg klarer retail versjonen?

Lenke til kommentar

"DICE: BF3 beta graphics not equal to final version

Posted on 21. Sep, 2011 by Alex

Johan Andersson, Rendering Architect at DICE has confirmed that Battlefield 3 beta graphics are not equal to the final version of the game. The news was confirmed by Johan Andersson on his personal Twitter account.

Johan said that Battlefield 3 beta client will not have all the features "from the graphical point of view", but he confirmed that the system specification details revealed a day ago is final."

hmm.. Må vel kjøpe et GTX 580 lightning xtreme kort til da :D

Jeg synes det er super grafikk nå, men den blir faktisk bedre. Dette overasket meg, men om de har gått ut med det gjennstår det vel å se hvordan mitt single GTX 580 Lightning XE til 4700kr vil prestere på fullt :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...