rg-bert Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei. Jeg trenger en ny pc men vet ikke hvilke.. Jeg driver med motocross, dykking og skydiving så filmer mye med Gopro i full HD så den skal klare og redigere det uten problemer! Ellers blir den bare brukt til Facebook, Filmer, Nedlasing etc. Jobber i Forsvaret, så reiser veldig mye. Ergo den bør ikke være for stor og batterikapasiteten bør være størst mulig! Budsjett 6000 - 9.999.- Har sett litt på Macbook pro 13. Men har funnet ut at man betaler mye for merket! Så er det noen kloke her inne som kan hjelpe meg? På forhånd takk Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvis du skal ha en pc som takler videoredigering (og hvis jeg ikke tar feil har GoPro fullHD) uten problemer. Pluss at den skal ha lang batterikapasitet kan du ikke sette en øvre grense på pris.. Lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar
rg-bert Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Altså må finne noe som er så bra som mulig til den prisen. Er jo ganske mange forskjellige berbare pcer på markedet, og jeg har ikke peiling på hvilke jeg trenger! Endret 8. oktober 2011 av rg-bert Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg ville da gått for en laptop med høyest mulig oppløsning på skjermen. Det blir da langt enklere å arbeide med videoredigeringen. Vanlig oppløsning (1376*768) blir for snevert, og Macbook Pro 13 (som du nevnte) er enda mindre enn dette. Husk at du ikke akkurat får i pose og sekk med det budsjett og den bruk som du skisserer. Jeg ville også helst sett meg ut en 14" med et greit skjermkort. Men skal du ha både høy skjermoppløsning, godt batteri og god ytelse må du dessverre sprenge budsjettet ditt. Jeg har likevel en anbefaling til deg: Acer TimelineX 3830TG. Den er nå på tilbud på Ps.no til 6000 kroner. http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=223346&model=&salg= MYE for pengene, men dessverre bare en ordinær oppløsning på skjermen. For pengene du har til overs kan du dog kjøpe deg en ekstern skjerm som du kan ha hjemme. Med denne laptopen får du mobilitet, god batterikapasitet, god ytelse, bra skjermkort. Lenke til kommentar
rg-bert Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg kikka litt rundt etter jeg fikk den linken av deg, og tror jeg har funnet den jeg vil ha : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647343#extra Ser den grei ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå