Deathbrick Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei! Jeg skal bytte kabinett,hovedkort og prosessor. For det første så lurer jeg på noe. Jeg har den datamaskinen her: HP. Som jeg tidligere sa så skal jeg bytte prosessor, hovedkort og kabinett. Kabinettet jeg skal kjøpe er det her: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=178119&banid=hwpg. Prosessoren er den her: link Hovedkortet er her: link Så det jeg lurer på er om for det første vil alt dette passe sammen, er blir dette fungere bra stammen? evt. andre løsninger til og forbedre datan. Budskjette mitt er på ca 3000kr så viss det er andre løsninger eller noe annet jeg burde bytte så kom med det. Jeg trenger forslag. Skal bruke maskinen til og game WOW og andre spill. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei. Kabinettet og hovedkortet passer sammen. men prosessoren du linker til er en AMD prosessor, og hovedkortet støtter bare Intel prosessorer. Du må velge en anen prosessor på socket 1155 for at den skal passe med hovedkortet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har du forresten en strømforsyning du kan bruke? HPs strømforsyninger følger HP-standard og vil ikke passe med ATX-standarden alle datamaskiner som er selvbygd bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå