Ares42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har Logitech Z-906 5.1 THX kobla opp til TVen min gjennom optisk og XboXen kobla til TVen med HDMI. Har hatt anlegget i noen måneder nå og ikke hatt noen problemer, men plutselig så begynte ting å skjære seg. I visse spill så har det begynt å komme skrapelyder fra bak-høytalerne. Har prøvd å rotere ledninger og høytalere, men problemet er fortsatt det samme. Fant ut at om jeg bytta fra 5.1 til 4.1 så forsvant lydene. Den beste ideen jeg selv har er at kanskje den optiske ledningen ikke funker helt perfekt, den er litt for kort så den har noen litt bråe svinger ved kontaktene. Er dette ett problem som kan komme fra en litt defekt optisk kabel ? Eller har noen andre ett bedre forslag på hva som kan være problemet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Om det er bare er i noen spill, så kan det vel hende at spillene ikke støtter 5.1? Eller at du ikke har fikset innstillingene til 5.1? Og prøve en kabel kan heller ikke skade, men er usikker på om det vil funke om det bare er på noen spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå