ketil Olsen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tiurleik Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt med fjernutløser/vidvinkel. Forøvrig jeg som sitter i Dog houset til høyre. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Et litt anderledes fugle/miljøbilde, det kan jeg like. Morsomt å se spillplassen med fuglene på bakken og røya oppe i tre. Fargene virker naturlige, litt flatt slik som et det er i overskyet snøvær. Om det er mulig å rette opp forskyvningen uten å vippe røya oppe i hjørnet ut av bildet ville jeg gjort det, ellers ser jeg ikke så stort forbedringspotensiale her annet enn å prøve igjen til neste vår. Endret 7. oktober 2011 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Artig å se hele miljøet du jobber i! Herlig perpektiv og bra fanget i snøværet! Finner ikke mer å si en MEGET BRA+! Eneste jeg savner er exif.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg