halohalo Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvor mye olje sånn ca skal man fylle på en Golf 4 TDI 90 hk. 98 mod. Finner ingenting i instruksjonsboken. Ja jeg vet at man skal fylle litt og så se på peilepinnen. Jeg spør forde jeg skal vite hvor mye jeg skal kjøpe inn Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Det står nok i instruksjonsboken. Edit: Søkte litt på nettet og kom frem til 4,5 liter. Endret 7. oktober 2011 av Må jeg? Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 takk! Hvordan er det og blande forskjellige typer? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvor mye olje sånn ca skal man fylle på en Golf 4 TDI 90 hk. 98 mod. Finner ingenting i instruksjonsboken. Ja jeg vet at man skal fylle litt og så se på peilepinnen. Jeg spør forde jeg skal vite hvor mye jeg skal kjøpe inn Det går noe akkurat rundt 4 liter på den motoren. Kommer litt an på hvilket type oljefilter du bruker, noen er større og krever mer olje. Men er bare å fylle til litt over max på peilepinnen første gang og så starte bilen, la den gå et par minutter. Så venter du et kvarter før du igjen sjekker nivået og fyller på til det kommer til maxmerket. Husk og ikke fyll opp for fort, det tar litt tid før oljen renner ned i bunnpannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå