NothinDoin™ Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Sitter og vurderer å selge alt fotoutstyret mitt på grunn av at det blir lite brukt, og interessen begynner å forsvinne. Så lurte på hvor mye jeg kan ta sånn ca for de forskjellige tingene? Har dette: Canon 350D med batterigrep Canon 18-55mm (gamle types) Canon 60mm 2.8 USM (perfekt stand, ingen betydelige riper elns) Canon 50mm 1.4 USM (kjøpt for 3-4 måneder siden, veldig lite brukt og er som ny) FD-EOS adapter Canon 50mm 1.8 FD Vivitar 28-90mm 2.8-3.5 Vivitar 70-210 2.8-4.0 Unomat 320 TCD Twin Lowepro Fastpack 100 Lastolite Reflektor (50cm tror jeg) Random stativ Regner ikke med å få inn noe særlig på annet enn 60mm'eren og 50mm'eren, men kommer nok til å legge ut alt for salg. Fint hvis noen kan liste opp sånn ca hva det er verdt Endret 7. oktober 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du kan selv sjekke gjennomsnittlig bruktpriser hos Team Biathlon, Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Takk, var på leting etter den siden! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Men står ikke noe om det FD optikken. Noen ide om hva det er verdt? Selv ser jeg for meg et par hundrelapper for hvert objektiv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Men står ikke noe om det FD optikken. Noen ide om hva det er verdt? Selv ser jeg for meg et par hundrelapper for hvert objektiv. Torr du treffer noenlunde riktig med et par hundrelapper - det er jo ikke noe spesielle saker. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Ok, takk for svarene Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har ikke Sony kommet med et adapter som gjør at de kan bruke FD-optikk ? Kan være lurt og nevne bruksmuligheter med bruk av adapter, kanskje selge de som en pakke med EF-S til FD adaptere, kan hende du får litt mer da. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Lagt ut annonse nå, men er jo ikke lov til å linke til det her, så dere får se om dere finner den hvis det er interessant Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Både og Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Dersom FD-EOS-adapteren er original Canon, er den normalt ganske kostbar (ligger eksemplarer på ebay som er priset til 5-10000). Men markedet for den er nok nokså smalt, så den bør i så fall annonseres på ebay eller noe annet internasjonalt annonsenettsted om du skal få "full pris" for den. Endret 10. oktober 2011 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå