Gå til innhold

Nytt kabinett, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha meg ett nytt kabinett pga mitt ikke er så imponerende eller noe god kjøling på. jeg ser etter et kabinett med blåe lys og endel plexiglass og plass til vifter på siden, cable management hull, helst sort lakkering, psu i bånn. og go plass til å arbeide i :) takker for svar på forhånd.

PS: ikke noe HAF 932 elns pga jeg hadde det før :3

MVH Cr4ZyF34R

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg skal ha meg ett nytt kabinett pga mitt ikke er så imponerende eller noe god kjøling på. jeg ser etter et kabinett med blåe lys og endel plexiglass og plass til vifter på siden, cable management hull, helst sort lakkering, psu i bånn. og go plass til å arbeide i :) takker for svar på forhånd.

PS: ikke noe HAF 932 elns pga jeg hadde det før :3

MVH Cr4ZyF34R

Vet lite om kabinetter som dette, men Antec Twelve Hundred kommer med blåe lys, vindu på siden, har plass til en ekstra vifte på siden, har psu i bunn og er sort lakert. Jeg vet ikke hvordan situasjonen er med cable management hull på den.

Edit: Sjekket nå, den har cable management.

Endret av MrConfusion
Lenke til kommentar

jeg har dette så har jeg kjøpt den her i tillegg så det ser jævlig fett ut. Var ganske vanskelig å få rydda kablene inni der pga trang plass, men det gikk etter litt jobb. Ellers bråker kabinettet som en jet motor pga 6 medfølgende vifter (kanskje litt å ta i), men alt i alt funker det bra, kjølig som faen inni der og :new_woot:

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

jeg har dette så har jeg kjøpt den her i tillegg så det ser jævlig fett ut. Var ganske vanskelig å få rydda kablene inni der pga trang plass, men det gikk etter litt jobb. Ellers bråker kabinettet som en jet motor pga 6 medfølgende vifter (kanskje litt å ta i), men alt i alt funker det bra, kjølig som faen inni der og :new_woot:

er ikke så veldig fan av antec jeg da :p men får se på tempest og litt lys greier ;) skal heller kjøpe katoder fra netshop som blinker til lyset ^^ takker for svar ^^ :p

Lenke til kommentar

men en antec kuhler 920 vil passe inn i nzxt tempest evo? :p

Har ikke peil, radiatoren ser jevlig stor ut, kommer til å stikke ut en del sånn at det blir trangt. Jeg har tenkt til å kjøpe Corsair H60 den er ikke så stor, så tror at den passer.

okei ;) i tilfelle så skal jeg spørre en kompiss om han kan gi meg 300kr elns så bytter vi slik at jeg får hannes h60 så får han min 920 ;) i tilfelle den ikke passer xD om det blir trangt er ikke så veldig nøye :p men har AM3+ HK så cpu-en ser ut til å være plassert litt lengre til høyre også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...