Gå til innhold

Hvilken cpu vannkjøler til Nzxt Phantom?

Anbefalte innlegg

Hei

skal anskaffe meg en vannkjøler på cpuen min i7 2600k :)

Og lurer på hvilken eg bør gå for..

har sett litt på Corsair H100 ser mangen monterer radiatoren fra denne i toppen på kabinettet der eg har 2 200mm vifter som passer fint :)

Link til pcen

har lite erfaring med vannkjøling så om noen har noe gode tips må de snakke ut :)

Er Corsair H100 gode greier? noen bedre alternativer? formålet er overklokking :)

Takker for svar

Endret av Naits_89
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Om HD60 bråker mye, hvilken annet alternativ har man innenfor vannkjøling til CPU som man ikke må sette opp selv?

Serien heter H, ikke HD. Ser at du har skrevet HD omtrent overalt, så tenkte jeg kunne rette deg.

Alle slike lukkede sett bråker relativt mye. Corsair H100 på medium viftehastighet er ikke så ille, men det er gitt at du ikke får en defekt enhet, slik jeg gjorde.

Du har jo også Antec Kuhler 920 som et alternativ på samme løsning.

Endret av fUsiOn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om HD60 bråker mye, hvilken annet alternativ har man innenfor vannkjøling til CPU som man ikke må sette opp selv?

Hva skal du med et lukket vannkjølingssett når den beste luftkjøleren (D14) er billigere, bråker mindre, og bare blir slått med hårfin margin satt opp mot H100?

D14 har to lydløse vifter. H100 har to omtrent lydløse vifter og en pumpe som gir fra seg lyd uansett hvordan du vrir eller vender på det.

Based on temperature performance and the value analysis of the coolers the winner was the Noctua NH-D14 SE2011! The Corsair H100 was a close second and lost by just two points due to the higher cost of the water cooler even though it ranked first in performance. Price and Performance aren't the only two areas to look at though, so let's talk about some of the other coolers.

http://www.legitreviews.com/article/1801/14/

Lenke til kommentar

Hva skal du med et lukket vannkjølingssett når den beste luftkjøleren (D14) er billigere, bråker mindre, og bare blir slått med hårfin margin satt opp mot H100?

D14 har to lydløse vifter. H100 har to omtrent lydløse vifter og en pumpe som gir fra seg lyd uansett hvordan du vrir eller vender på det.

Er ikke interessert i å ha en vifte på størrelse med 12" subwoofern min inni PC'n min.

Lenke til kommentar

Er ikke interessert i å ha en vifte på størrelse med 12" subwoofern min inni PC'n min.

Kjøp deg H80 eller H100. Er ikke verre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...