Morten Ellingsen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 "Gråbein" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du er tilbake med ett brak ser jeg. Nydelig av ulven, kanskje ett lite kutt på høyre side. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fint og skarpt med naturlige farger. God lys! Muligens fått den litt lenger "Inn" i bildet...! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Helt enkelt så ser jeg ikke noe jeg ville gjort anderledes her Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Rett og slett et kjempefint bilde, ser snill ut, fin bakgrunn! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 som tatt ut av en dyrefotobok. Perfekt! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Enhver må gi akkurat den karakteren eller terningkastet en vil, men jeg synes du som gir en 2`er her og flere andre steder bør være såpass voksen at du begrunner hvorfor. Det hadde jeg og flere med meg satt pris på... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Naturlige farger,og godt skarpt.Og en god komp er heller ikke å forakte;) Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei. Et lekkert portrett av ulven, synes alt sitter som det skal her:) Lenke til kommentar
ketil Olsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fin avbildning av en tam ulv. Intet mere intet mindre. Ser du etterlyser giver av en 2,er. Sikkert greit nok det. I mine øyne ville jeg gitt 1 til 2 for en tam ulv i en dyrepark. Blir som å sitte på småfuglfotografering og knipse bilder. Teknisk ok,kunne definitivt vært skarpere i øye partiet. Men dog et bilde som ikke gir meg noe som helst som betrakter. 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Fin avbildning av en tam ulv. Intet mere intet mindre. Ser du etterlyser giver av en 2,er. Sikkert greit nok det. I mine øyne ville jeg gitt 1 til 2 for en tam ulv i en dyrepark. Blir som å sitte på småfuglfotografering og knipse bilder. Teknisk ok,kunne definitivt vært skarpere i øye partiet. Men dog et bilde som ikke gir meg noe som helst som betrakter. Oisann, denne har jeg visst oversett. Tusen takk Ketil. :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg