Zabre777 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hei, Jeg sliter for tiden med et ganske snodig problem.. Når noen ser på de delte resursene mine, så blir PC'en min helt sirupp ! HD'en fryser nesten, og jeg kan ikke slette små filer uten at det tar evigheter osv. Så fort den andre i nettverket logger seg av maskinen min så fungerer alt 100% igjen. Dette er 2 XP-maskiner koblet til en Switch. Jeg har prøvd å finne noen relevante innstillinger, men har ikke vært heldig. Håper det er noen her som har peiling. Lurte på om det kunne være noe RAM-greier eller cache osv., men finner ikke ut av det. Henning Lenke til kommentar
starfish Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Kanskje det hjelper hvis du defragmenterer? Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Hei, Det var ikke lenge siden jeg gjorde det, men jeg skal prøve igjen. Jeg har 1 NTFS og 2 FAT32 partisjoner på samme disken.. Kan det ha noe å si? Takk for svaret starfish, Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå