Zyko Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei. Sitter på en relativt ut datert rig nå som akkurat klarer å kjøre BF3. Tenkte kanskje å investere i et nytt skjermkort så jeg ihvertfall kan kjøre spillet på ca. medium settings. Specs nå er: CPU: Intel Q6600 GPU: Nvidia 8800GTX RAM: 4Gb Så da er spørsmålet hvilket kort burde jeg gå for? Eller vil det i det hele tatt være noe vits? CPUen begynner å dra på årene, men har fortsatt tro på at den klarer en generasjon til. Har btw sett på disse to: MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX Mvh Sigve Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 560 Ti er et langt bedre kjøp Lenke til kommentar
amunds Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei. Sitter på en relativt ut datert rig nå som akkurat klarer å kjøre BF3. Tenkte kanskje å investere i et nytt skjermkort så jeg ihvertfall kan kjøre spillet på ca. medium settings. Specs nå er: CPU: Intel Q6600 GPU: Nvidia 8800GTX RAM: 4Gb Så da er spørsmålet hvilket kort burde jeg gå for? Eller vil det i det hele tatt være noe vits? CPUen begynner å dra på årene, men har fortsatt tro på at den klarer en generasjon til. Har btw sett på disse to: MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX Mvh Sigve Jeg har også samme socket som deg, men med E6850. Merket ikke kjempeforskjell fra 8800GT (ikke X) til 560Ti, så jeg endte med å kjøpe nytt HK, RAM og CPU også. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei. Sitter på en relativt ut datert rig nå som akkurat klarer å kjøre BF3. Tenkte kanskje å investere i et nytt skjermkort så jeg ihvertfall kan kjøre spillet på ca. medium settings. Specs nå er: CPU: Intel Q6600 GPU: Nvidia 8800GTX RAM: 4Gb Så da er spørsmålet hvilket kort burde jeg gå for? Eller vil det i det hele tatt være noe vits? CPUen begynner å dra på årene, men har fortsatt tro på at den klarer en generasjon til. Har btw sett på disse to: MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX Mvh Sigve Jeg har også samme socket som deg, men med E6850. Merket ikke kjempeforskjell fra 8800GT (ikke X) til 560Ti, så jeg endte med å kjøpe nytt HK, RAM og CPU også. Q6600 er faktisk en del mer relevant og praktisk for BF3 enn en E6850. Dobbelt så mange kjerner hjelper ganske mye Lenke til kommentar
amunds Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Q6600 er faktisk en del mer relevant og praktisk for BF3 enn en E6850. Dobbelt så mange kjerner hjelper ganske mye Så det er ved CPU'en det butter ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Q6600 er faktisk en del mer relevant og praktisk for BF3 enn en E6850. Dobbelt så mange kjerner hjelper ganske mye Så det er ved CPU'en det butter ? Anbefalt for BF3 er en "quadcore-CPU", med en Q6600 er du på recommended med en gang For å få en rask nok tokjerner for å matche dette må du opp i en Sandy Bridge over 3GHz. Endret 7. oktober 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) En god økonomioppgradering til spill vil være å overklokke Q6600 og kjøpe et nytt skjermkort. Endret 7. oktober 2011 av Pastafarian 1 Lenke til kommentar
amunds Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Selvom en Q tydeligvis er mer aktuell for BF, ble det hvertfall ikke store forskjellen når jeg bare byttet skjermkort. At Quad-core har noe for seg merket jeg tydelig i går da jeg byttet CPU og minne. Ble himmel og hav forskjell. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå