XXXxxxxx Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Høst motiv Bildet er fjernet. Beskrivelse: Buskerud fylke.Randsfjorden. (oktober 2011)... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Nydelige høstfarger, flott speiling. Dette kunne vært fint som panorama, da himmelen har få kontraster, øvre del av trærne er litt utbrennt, og trærne tydeligere om du hadde brukt en mindre blender f.eks f/9.0 eller 11. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Et enkelt og fint høstmotiv, med fine farger of flott speiling. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Grei speiling av høsten! Noe hardt lys på toppen av trærne. Kunne kanskje prøvd et kutt av himmelen helt ned til tretoppene lengst til hø! 3'er herfra! Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Den lyse sol kom ut fra bak skyene og lyste opp trærne.Trærne var i en lys "brann".Takk for dine kommentarer! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fine farger og speiling! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Flott høstbilde. Dette må da være Randsfjorden ved Hadeland Glassverk. med Thorbjørnrud, min nærmeste nabo. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hei og takk for fine farger. Teknisk kunne du med fordel har brukt høyere iso, lukkertiden er litt lang særlig fordi jeg ville ha zoomet mer inne for å få med mer av detaljene på trærene, og da blir 1/30 for lenge. Evt eller også brukt stativ. Jeg ville også beveget meg en del mer til høyre slik jeg ikke fotograferer "rett på" men få trelinjen å gi mer dybde med en forgrunn og en bakgrunn. Ellers har jeg ikke noe mer å utsette på dette bildet Endret 8. oktober 2011 av Inc Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Harald Gjerholm ?Ja, det er Randsfjorden Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Den lyse sol dukket opp for en kort tid.Jeg klarte å hoppe ut av bilen og raskt ta bilder.Stativ var ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg