Gå til innhold

Rart ruter problem..

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg har problemer med ruteren både hos mamma og pappa, og nå vil jeg spør dere om problemet hos faren min..

Vi har Lyse som leverandør, men vi har riks tv, korrekt meg visst det er feil.

Uansett, vi har problem med ruteren, og det kan godt være den er ødelagt utifra hva jeg vet..

Her er greia, Når ruteren er koblet til modemet i veggen, og ruteren er skrudd på og allt, så virker det som signalene stopper en plass, og når vi kobler av ruteren og tilogmed skrur av hele ruteren, så står det at ruteren er der, og vi kan koble til den, men ikke noe nett da heller.. Noen hjelp?

-SoundWound

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være mange forskjellige årsaker. Uten at jeg skal være en ekspert på dette området, så ville jeg først og fremst koble en pc direkte til modem med en kabel for å se om du får nett. Hvis du gjør det, ville jeg deretter reset innstillingene på ruteren hvis det ikke er mye mass å legge inn innstillingene på nytt.

Lenke til kommentar

Det lokale funker helt fint 25/25 og jeg pleier å bruke det, mte n få ikke stort område å sitte på da så sitter faktisk på gulvet :D

Hvordan reseter jeg ruteren, hvist det er den lille knappen du må stikke en penn i så har jeg prøvd det, takk for svar :p

-SoundWound

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...