SoundWound Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hallo! Jeg har problemer med ruteren både hos mamma og pappa, og nå vil jeg spør dere om problemet hos faren min.. Vi har Lyse som leverandør, men vi har riks tv, korrekt meg visst det er feil. Uansett, vi har problem med ruteren, og det kan godt være den er ødelagt utifra hva jeg vet.. Her er greia, Når ruteren er koblet til modemet i veggen, og ruteren er skrudd på og allt, så virker det som signalene stopper en plass, og når vi kobler av ruteren og tilogmed skrur av hele ruteren, så står det at ruteren er der, og vi kan koble til den, men ikke noe nett da heller.. Noen hjelp? -SoundWound Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 lolw00t hva har Riks-TV med dette å gjøre? Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Håpet på et hjelptsomt svar, men fikk dette xD Jeg var bare usikker på om det gikk ann å ha riks tv når du hadde lyde som leverandør.. Lenke til kommentar
cyboy Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det kan være mange forskjellige årsaker. Uten at jeg skal være en ekspert på dette området, så ville jeg først og fremst koble en pc direkte til modem med en kabel for å se om du får nett. Hvis du gjør det, ville jeg deretter reset innstillingene på ruteren hvis det ikke er mye mass å legge inn innstillingene på nytt. Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Det lokale funker helt fint 25/25 og jeg pleier å bruke det, mte n få ikke stort område å sitte på da så sitter faktisk på gulvet Hvordan reseter jeg ruteren, hvist det er den lille knappen du må stikke en penn i så har jeg prøvd det, takk for svar -SoundWound Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hva mener du med det lokale? At du plugger rett i modemet? I så fall tar det seg av ruting, og du må sette opp ruteren din til kun å fungere som aksesspunkt og switch. Og ja, du kan ha Lyse til bredbånd og Riks-TV til TV. Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Ok, men kan jeg ikke få ruteren til å bli trådløs? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jo, det går helt fint! Hvilken router har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå