Hjellp Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei! Jeg lurte på om noen vet om samsung galaxy s2 kommer til å få Ice cream sandwich? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Samsung har ikke annonsert noe enda, men ville blitt overrasket om oppdateringen ikke kom. Samsung har sagt at neste utgave av TouchWiz skal være mindre omfattende slik at de hurtigere kan komme ut med oppdateringer av Android OS. Skulle oppdateringen derimot ikke komme er det ikke værre enn å legge inn en Custom ROM, f.eks. CyanogenMod. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 GS2 er jo en helt ny toppmodell og vil garantert få ICS, både av samsung og andre ROM utviklere. Det eneste som er litt problematisk er jo at ICS er designet for tastefrie telefoner :/ Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor blir det et problem? Blir vel bare noen taster ekstra? Google har utsatt ICS lansering pga Steve Job's dødsfall. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jaja, selvfølgelig funker det, men du trenger jo egentlig ikke tastene da Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Er jo bare 3 fysiske taster på Galaxy S2... Finnes det i det hele noen mobiler uten en eneste fysisk tast? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Er jo bare 3 fysiske taster på Galaxy S2... Finnes det i det hele noen mobiler uten en eneste fysisk tast? det er snakk om at nexus prime skal kvitte seg med de fysiske tastene. denne mobilen blir vel annonsert samtidig som ICS... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Så hvordan slår man på en telefon uten en eneste fysisk tast? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Så hvordan slår man på en telefon uten en eneste fysisk tast? Du åpner opp dekselet bak, fjerner alt unødvendig plastikk og kobler sammen noen kretser slik at den starter Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) ICS fjerner behovet for fysiske knapper, ikke muligheten. "Ingen fysiske knapper" indikerer bare ingen fysiske knapper av sorten Home, Back, Search og Menu. Det vil såklart fortsatt være knapper for volum og av/på. Edit: Opprydding. Endret 15. oktober 2011 av Dummst Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Så hvordan slår man på en telefon uten en eneste fysisk tast? Du åpner opp dekselet bak, fjerner alt unødvendig plastikk og kobler sammen noen kretser slik at den starter Nice. Fremtiden er fantastisk. Gleder meg til denne teknologien kommer ut. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Snart kvitter vi oss med skjermen også Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Snart kvitter vi oss med skjermen også Android 5.0 kommer med optional brain implant-støtte. 1 Lenke til kommentar
Noian Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Leste en plass her at ice cream sandwich til SGs2 vil komme i April i år. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Samsung sa vel før jul at de skulle bli oppdatert Q1 2012, som er ut mars måneden. Siden ting altid er noe forsinket i denne bransjen, så virker april sansynelig ja. Lenke til kommentar
Noian Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Samsung sa vel før jul at de skulle bli oppdatert Q1 2012, som er ut mars måneden. Siden ting altid er noe forsinket i denne bransjen, så virker april sansynelig ja. skal se om jeg finner den linken. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Har brukt denne i nesten en mnd nå den fungerer men er noen små bugs. skal ikke forvente så mye nytt da det ser ut som tw er rimelig likt som før.Nå bruker jeg nova launcher så da blir det penere..syntes jeg da:) http://www.sammobile.com/2012/02/02/new-ics-for-the-galaxy-s-ii-i9100xxlpb/ Endret 29. februar 2012 av cosm0 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Samsung sa vel før jul at de skulle bli oppdatert Q1 2012, som er ut mars måneden. Siden ting altid er noe forsinket i denne bransjen, så virker april sansynelig ja. skal se om jeg finner den linken. Var Samsung Norge som publiserte det på Facebook siden sin om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Noian Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Samsung sa vel før jul at de skulle bli oppdatert Q1 2012, som er ut mars måneden. Siden ting altid er noe forsinket i denne bransjen, så virker april sansynelig ja. skal se om jeg finner den linken. Var Samsung Norge som publiserte det på Facebook siden sin om jeg ikke husker feil. Har prata litt med dem på FB idag og de bekrefter kun mars mnd som slipp mnd, men har enda ikke dato klart, men de vil publisere dette på sine sider på FB når de slipper ICS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå