Broseen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har et....stort problem. Installerte ESET Mobile Security på min Ericsson Active for noen dager siden. Jeg har slått av telefonen, og når den slås på igjen så blir det bedt om unlock code. Dette er visstnok en bug, siden den kun skal spørre dersom man bytter sim kort. Likevel hjelper det meg lite når jeg enten ikke husker koden, eller at den ikke godtas. Jeg mener at jeg taster inn riktig kode, og har også prøvd alle varianter jeg normalt bruker. Jeg har ikke definert "trusted friend" i ESET. Kan noen hjelpe meg? Jeg trenger mobilen fremover Kan man resette hele telefonen på noe vis? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 ja. usikker på hvordan det gjøres på din mobil. søk etter hard reset + din modell på google, da burde du finne noe Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Fant lite om det, er jo ganske ny telefon. Men kontaktet SE og oppdaterte alt på nytt. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå