RBW Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Prisene starter på under 7000 kroner. Acers Ultrabook kommer i november Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Mon tro om enn får byttet disk på disse selv. Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 ALLE dater ser jo ut som Mac for tiden! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Den er tynn? Det er den eneste likheten jeg ser til Mac eller Apple pc'er. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Da bør du skaffe deg briller. Måten tastaturet er lagt opp med samme fasong på plastikken rundt og trackpaden som ikke har noen "knapper". Dette er kun etter å ha sett på det bilde i artikkelen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Måten tastaturet er lagt opp? Det tastaturet der er en type tastatur og ikke et Mac tastatur. Finnes hundretalls av pc'en med slike tastatur. Den har ikke knapper og avrundet plastikk rundt touchpad'en(det heter touchpad, ikke trackpad). For meg ser det ut som en hvilken som helst pc. Hvordan mener du den skulle sett annerledes ut på den tykkelsen? Materialet og måten pcen ser ut utenpå er også helt annerledes enn Mac. Alt hermer ikke etter Mac og Apple bare fordi noen ting på den ser likt ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg kaller det trackpad. http://www.apple.com/macbookpro/features.html#trackpad At de har laget en "grop" til tastaturet er for meg litt Apple. Jeg sier ikke at de hermer etter Mac, men du sa at det var den eneste likheten, og det var det ikke. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Den 4-5 år gamle HP pc'en min hadde også en "grp" tastaturet lå i. Det er ikke noe de har begynt med i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Den 4-5 år gamle HP pc'en min hadde også en "grp" tastaturet lå i. Det er ikke noe de har begynt med i det siste. Ja, men endrer det faktumet at den ligner på Macbook Air. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Da kan vel jeg påstå at Macbook Air ligner på min 4-5år gamle HP pc da eller? Fordi den hadde grop til tastaturen og avrundet plastikk rundt touchpaden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Da kan vel jeg påstå at Macbook Air ligner på min 4-5år gamle HP pc da eller? Fordi den hadde grop til tastaturen og avrundet plastikk rundt touchpaden. Ja, uno problemo :-) Lenke til kommentar
Joels Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Bakrunnsbelyst tastatur or GTFO!! Hvorfor er det bar Mac som har det? En av tingene jeg savner med Mac. Det og touchpaden. Lenke til kommentar
Joels Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Alt ser ut som Apple, vel det er vel fordi Apples design er genial, let's face it. De oppdaget den først, nå dilter alle etter. Har hatt Mac, skal aldri ha det igjen, men det er mye bra. Mye bra jeg savner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg