RBW Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Prisene starter på under 7000 kroner veiledende. Acers Ultrabook kommer i november Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Bortsett fra at jeg er svært misfornøyd med Acer support, og aldri derfor kunne tenke meg en slik en, ser det ut som en veldig vakker PC. Gleder meg til å se Asus sine svar på denne i endelig utgave Endret 7. oktober 2011 av Nator Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvor er USB utgangene? HDMI? Mikrofon? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvor er USB utgangene? HDMI? Bakpå. Lenke til kommentar
reidar76 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Ingen touchskjerm på denne? Det burde den hatt med tanke på at Windows 8 er på vei, og da er det fordelsaktig å også ha en touchskjerm man kan bruke, hvis man vil. Denne PCen vil nok ikke oppfylle kravene til "Designet for Windows 8" logo programmet. Edit: Tittet på en del reviews av denne på ulike nettsteder. Det er flere som bemerker dette. Her er en av dem: "With Microsoft hyping Windows 8, it remains to be seen whether consumers will buy an ultrabook now or wait a little bit longer for a next-generation model with a touch-screen" Endret 7. oktober 2011 av reidar76 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Faen, det der må jeg innrømme var pen design. Hvor er norsk IT-lage-data-firma nå for tiden egentlig? Har vi noen i det hele tatt? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Den billigste varianten har en prisen til en Ultrabook, men med ordinær harddisk. Lengre opp har du variantene med SSD som ikke har prisen til en Ultrabook. Skuffende. Lenke til kommentar
steeler Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 FullHD skjerm hadde vært noe. Frister mer med en Sony Vaio selv om den ikke er like snerten. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Faen, det der må jeg innrømme var pen design. Hvor er norsk IT-lage-data-firma nå for tiden egentlig? Har vi noen i det hele tatt? Snakker du om elektronikk-produsenter? Vi har ihvertfall Mist og Multicom. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Denne med 14" @ 1600x900 og matt skjerm. Drool. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Og jeg som nettopp kjøpe en Asus u31 sd :/ Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 FullHD skjerm hadde vært noe. Frister mer med en Sony Vaio selv om den ikke er like snerten. Har Vaio Z21 selv og er utrolig fornøyd. Vekt på 1.3Kg og batterilevtid så det holder. Ikke laget i aluminium som alle disse ultrabookene er nå til dags, men er egentlig itt kjekt med noe annerledes! For ikke å snakke om den ekstreme ytelsen! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 wow! lekker passer fint at min 5 år gamle bærbare synger på siste verset nå. Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Spørsmål til importøren: Kommer også modellen med 11,6 tommers skjerm til salgs i Norge? Og hvis den ikke gjør det: Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Eneste jeg ville forandret på denne er 14" skjerm med 1600x900 som det ble nevnt over her, og 8GB RAM. Ellers drit lekker Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 6790 kroner for modellen med HDD og 9490 kroner for modellen med SSD Hva skyldes den store prisforskjellen? Bare SSDer med stor lagringskapasitet som blir tilgjegnelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå