<BøNilzen> Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg og en kamerat fant nettopp ut at vi skulle moddde en SNES inn i et gammelt PC-kabinett. Men Verken SNES eller NES64 bruker standard stjerne, men noen stygge skruer som jeg aldri har sett før. Derfor endte det med at vi måtte til med sag og kniv for å få den ut. Noen som vet hvor man kan få tak i et sånt verktøy? Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Nå har ikke jeg en nintendo å se på, men sannsynligvis er det "torx" skruer.. Sporet er en stjerne, oftest med 6 tagger. Du får kjøpt bits og skrujern for eks. på Biltema.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har ikke sett en sånn skrue, men antar det er den som kalles 'Nintendo Gamebit'. Som denne kan brukes på. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Se om noen av disse kan passe. Det er variantene du kan få kjøpt på clasern Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Har ikke sett en sånn skrue, men antar det er den som kalles 'Nintendo Gamebit'. Som denne kan brukes på. Ser ut til at den vil passe ja.. Noen som vet hvor man får tak i det i norge? Ser ikke ut til at noen av de fra Clas Ohlson passer Lenke til kommentar
dikk_dee Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 eg kjøpte på clas et sett med MASSE bits for 79kr.. der e det ALT av bits til alle skrue og umbrako typer.. e i en sånn rød eske,, Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Dobbelpost.... Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 eg kjøpte på clas et sett med MASSE bits for 79kr.. der e det ALT av bits til alle skrue og umbrako typer.. e i en sånn rød eske,, Tror ikke noen av dem vil passe, fordi skruene som blir brukt har en egen bits som er spesiallaget for Nintendo Det er den som asdfteam linker til. Det er bare at den koster rundt 100kr + porto. 100 kroner er jo litt mye bare for èn bits Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 prøv å finn en erstatning da. f.eks er det mange ganger jeg ikke har noen torx bits i nærheten, og da funker det helt fint å bare bruke en vanlig flattrekker. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 (endret) *slettet* Endret 8. februar 2010 av stoffix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå