Gå til innhold

Her viser han frem Galaxy Nexus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan faktisk være fake.

Batteri ikonet er kanskje fra http://www.cyanogenmod.com/

 

Hvorfor det?

Mannen bak Cyanogenmod er jo ansatt av Samsung nå?

 

 

Når det ordet "kan" brukes "kan" det slå begge veier.

Det jeg skriver kan være feil, men kan være riktig også.

 

Det finnes lignende themes fra før.

Altså det er laget Honeycomb tema til Android 2.3

 

Vi får se hva de bringer til slutt :-)

Lenke til kommentar

Synes slett ikke det ser dumt ut.

Regner også med nexus-serien fortsetter med NFC-støtte, og at alt av sikkerhetsfunksjoner for fremtidige betalingsløsnigner og blant annet google wallet er på plass. LTE?

I så fall blir det endelig på tide å bytte ut min N1 :)

 

Spørs bare når den kommer til fastlands-europa, eller om man må finne en måte å importere den på for å få den til julegave fra meg til meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Oppdatert: Iføge slashgear.com har Samsung nå utsatt lanseringsdatoen for den nye telefonen.

 

Jævlig typisk. Trenger ny telefon, og har ventet på denne i det som føles som evigheter.

Lenke til kommentar
Oppdatert: Iføge slashgear.com har Samsung nå utsatt lanseringsdatoen for den nye telefonen.

 

Jævlig typisk. Trenger ny telefon, og har ventet på denne i det som føles som evigheter.

 

De har utsatt annonseringsdatoen for telefonen og ikke lanseringsdatoen. Dette grunnet Steve Jobs sin død ifølge talspersoner fra Samsung og Google (en link).

 

Blir nok annonsert på en av de neste primtall-datoene.

Lenke til kommentar

Mulig det er bakgrunnen de bruker som gjør det, men synest ikke dette ser bra ut i det heletatt. Og når det kommer til respons så ser det jo ut som ett lite mareritt.

 

Hvor konkret tenkte du på det med respons? Kunne ikke se noen særlig treghet i oppdatering fra telefonens side?

 

AtW

 

Tuller du? Fra ca 0.45 og utover sitter han jo og trykker og trykker og trykker uten av det skjer noe.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...